מבצע "מתוקים לחיילים" יוצא לדרך ואתם יכולים להשתתף בו!. האגודה למען החייל וקרן לב"י

מבצע "מתוקים לחיילים" יוצא לדרך ואתם יכולים להשתתף בו!

"אחד הדברים החשובים והטובים ביותר שאפשר לעשות זה לשמח את החיילים ששומרים עלינו" כך מספרת נוי שלוקחת חלק במבצע 'מתוקים לחיילים'. כל הפרטים על הפרויקט המיוחד הזה, וגם - איך אתם תוכלו לתרום לו?

כמדי שנה, בחג הפורים הקרוב חניכי תנועת "אחריי!" מכל הארץ בשיתוף עם הקרן המאוחדת של האגודה למען החייל וקרן לב"י, יאספו ויחלקו משלוחי מנות לחיילים כדי להמתיק להם את חג הפורים, השנה הצפי הוא לכ-40,000 משלוחי מנות עבור החיילים. כך בני הנוער מגיעים לבסיסי החיילים, מלווים בניידת שידור של גלי צה"ל, מחלקים להם משלוחי מנות ועל הדרך זוכים לחוות את ההווי בבסיסי צה"ל.

עוד בערוץ "על מדים" של פרוגי: 

דיברנו עם יונתן ש"ש בתנועה, שסיפר לנו על המבצע: "זו בעצם יוזמה שתנועת אחריי הקימה לפני מספר שנים. בכל שנה לפני פורים, חניכים מתרימים מוצרים בסופרים בכל רחבי הארץ למשלוחי מנות. לאחר כל אירועי פורים בבתי הספר יוצאים החניכים שבאים מכ-450 קבוצות לחלק את משלוחי המנות לחיילים בשיתוף עם האגודה למען החייל וקרן לב"י".

© האגודה למען החייל וקרן לב"י

בנוסף לפעילות המדהימה, תנועה זו ייחודית מפני שהיא משלבת בתוכה חניכים נוצרים, יהודים, וערבים שמתרימים יחד את משלוחי המנות ומחלקים אותם. "לי אישית לא יצא להיות בקבוצה עם ערבים או נוצרים אבל לחברים שלי מהקומונה כן יצא לפעול בקבוצה מעורבת" מסביר יונתן, "זו לדעתי חוויה מיוחד וטובה שמלמדת להכיר את האחר ולשתף פעולה עבוד מטרות טובות וגם הם חשבו כך ונהנו מהעבודה המשותפת".

תנועת אחריי בחולון בעת המבצע
תנועת אחריי בחולון בעת המבצע © מאי ארזי

"אני תמיד הרגשתי שאם יש איפה לתרום אני אעשה את זה בשמחה" מסבירה נוי שלוקחת חלק בתנועה ובפרויקט, "אני ממש מאושרת שיש פרויקט כזה, אני בתור חניכה גם עברתי את הפרויקט הזה ועכשיו בתור עוזרת מדריך בשנת שירות שלי אני מעבירה את המבצע לחניכים שלי, אני חושבת שזה אחד הדברים החשובים והטובים ביותר שאפשר לעשות, לשמח את החיילים ששומרים עלינו וכמובן לתת את הכי הרבה הערכה וכבוד אליהם".      

© האגודה למען החייל וקרן לב"י

יונתן ממשיך להסביר על חשיבות המבצע: "לדעתי המבצע הזה חשוב מאוד ונותן כל פעם מחדש הרגשה טובה שאפשר לעשות משהו למען האחר ובעצם לעזור לחיילים ששומרים עלינו. זו גם פעילות נהדרת לקראת הגיוס לצה"ל או שנת השירות, ולדעתי היא נורא חשובה. אני שמח על הזכות שניתנה לי להיות חלק מהפרוייקט החשוב הזה".

 

© מאי ארזי

רוצים לקחת חלק בפרויקט? אתם מוזמנים לשלוח ברכות לחיילים במייל: Yonatan065@gmail.com

תגובות