חדש על המדף: ספרי נוער עבריים בהוצאת כנרת. צילום: GIPHY

חדש על המדף: ספרי נוער עבריים בהוצאת כנרת

לאחרונה יוצאים ספרים חדשים לחנויות וההיסטריה סביבם לא מפסיקה, לפחות לא בקרב בני נוער. עכשיו מדפי החנויות מלאים בספרי נוער חדשים בהוצאת כנרת. הרשימה המלאה

חדש על המדף. בימים אלה, בהם מבלים עם המשפחה או עם החברים, אפשר למצוא עיסוק מהנה לא פחות והוא קריאה. כעת יצאו ספרים חדשים לבני נוער, כולם עבריים, בהוצאת כנרת. מה מחכה לנו על המדפים?

עוד במדור התרבות של פרוגי:

"אמרלד, ילדת-פיות – סוד המאיה"

סדרת ההמשך של "ווינטר בלו" אותה כתבה הסופרת אשכר ארבליך-בריפמן, השיקה ספר שלישי בשם "סוד המאיה".
אמרלד היא בתה של ווינטר בלו וגם היא כמו אמה ילדת פיות. בספר השלישי של סדרת ההרפתקאות, אמרלד וחברותיה החדשות נלחמות באנשי הכת שמנסות לאתר את מקור כוחם של בני המאיה ובכך להשמיד את ארץ קסם. הבעיה העיקרית והגדולה בסיפור היא שלאמרד אזלו כוחות הקסם.

המחיר לצרכן: 49 שקלים.

© יחסי ציבור

"סיפורי ארצות היוליקטאן – נער המדבר מפורלאן"

לאחר שהספר הראשון בסדרה, "החטופה מאינקנדאר", יצא לאור לפני ארבע שנים, הושק הספר השני שנראה די מבטיח, לא פחות משקדם לו. הסדרה נכתבה על ידי הסופר אלון רוטר, שהושפע בילדותו מספרי הרפתקאות, ולכן החליט לכתוב סדרת הרפתקאות משלו.

בספר הראשון יורשת עצר של ממלכת אינקנדאר נחטפה וצוות יוצא דופן יצא למסע הרפתקאות בניסיון לאתר אותה. הפעם הספר השני עוסק בדמות אחרת, נער מדבר בשם מואפר, שיוצא למסע בחיפוש אחר משפחתו שנעלמה. בדרכו פוגש אויבים ומגלה דברים מפתיעים על עצמו ועל עולמו.

המחיר לצרכן: 54 שקלים.

© יחסי ציבור

"כראמל"

מדובר בספר לנוער אותו כתבה הסופרת מאירה ברנע-גולדברג. אין הרבה פרטים בתקציר הספר, אבל הוא לא עוסק בשלושה אחים, מאוד שונים, שקיבלו בירושה שלוש טבעות קסם מדוד עשיר ומסתורי או במנהלת משק בית ערמומית ובבתה היפהפייה, שמנסות להשתלט על אחוזה מפוארת ועל רכוש עצום. 

כמובן שהוא גם לא מספר את סיפורה של יתומה חמודה ופטפטנית, שבורחת מבית היתומים ומהמנהלת המפלצתית שלו.
גשו לחנות הספרים הקרובה לביתכם, קנו את הספר וגלו מה נמצא בפנים. רמז: חתול מופלא בשם "כראמל" שאיתו כל סיפור הופך להרפתקה.

המחיר לצרכן: 59 שקלים.

© יחסי ציבור
 
תגובות