"היי סקול מיוזיקל 4": הכירו את הדמויות של סרט ההמשך . צילום מסך מיוטיוב

"היי סקול מיוזיקל 4": הכירו את הדמויות של סרט ההמשך

10 שנים אחרי יציאת "היי סקול מיוזיקל" המקורי היוצרים מכריזים על סרט המשך. אך עם החלטה כזו מגיעות שאלות - האם הדמויות שאנחנו מכירים נשארו, ומי ישחק בסרט? כל הפרטים

זה קורה! ממש לפני מספר ימים יוצרי הסרט המקורי אישרו שיצא סרט המשך לסדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל", שכבשה את העולם ואת הילדות שלנו. לשמחתנו, על כתיבת הסרט יהיו אחראים התסריטאי של שלושת הסרטים הראשונים וגם התסריטאי של "האנה מונטנה - הסרט", מקום ההתחרשות ישאר תיכון "איסט היי" וכמובן שה"wildcats" יחזרו למגרש. כל זה קורה חודש אחרישסיפרנו לכם על האיחוד המרגש של הכוכבים, לרגל ציון 10 שנים ליציאת הסרט הראשון. 

מהאיחוד לפני חודש
מהאיחוד לפני חודש © צילום מסך מאינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הקאצ'? הקאסט של "הי סקול מיוזיקל 4" לא ישאר אותו קאסט. טרוי, גבריאלה ושארפיי האהובים כבר לא יהיו איתנו בסרט הזה, ובתכלס? הם כבר ממש לא נראים בני 16. למרות שאם אנחנו היינו אחראיים על העניין, היינו אומרים שאפשר לשלב את הקאסט המקורי: גבריאלה בתור מורה למדעים, טרוי כמאמן כדורסל ושארפיי אחראית על הדרמה קלאב. דיסני, מה אתם אומרים?

לא נשארים
לא נשארים, בינתיים © צילום מסך מיוטיוב

בימים אלו נערכים אודישנים פתוחים, כך שכל בן אדם בעצם יכול להיבחן. אם אתם נמצאים כרגע ברחבי אמריקה, לכו להיבחן ואולי תהיו הכוכבים הבאים של הסרט הרביעי בסדרה! ואם לא, תתנחמו בזה שהבאנו לכם הסבר ופירוט על הדמויות שבטוח הולכות לכבוש לנו את המסך.

תכירו את ארין, הבת היחידה בקבוצת הכדורגל שלה, שמתאהבת בילד רע בשם דרק. למרות שדרק מצטייר כבחור קשוח, בתכלס הוא רך כמו חמאה ואפילו מלמד ריקוד בסטודיו המחול המשפחתי. מצד שני, יש כאלו שלא מתים על על הזוגיות החדשה ורוצים את ארין לעצמם. אחד מהם הוא בחור בשם קמבפל, קפטן הנבחרת ולמעשה בן דודם של שארפיי וריאן, וחבר ביקירי התיאטרון ( מועדון תיאטרלי כמו הדרמה קלאב, רק טיפה יותר פלצני). יש גם את נטלי, מעודדת מקבוצת המעודדות של הקבוצה שהיא גם החברה הכי טובה של ארין ולבסוף יש את תמרה, מעודדת שכל מה שאכפת לה ממנו זה להיות מקובלת. 

 

 

 

 

תגובות