יחידת המתאבדים: "ציפינו לשלמות וקיבלנו קצת פחות". צילום: באדיבות גלובוס מקס

יחידת המתאבדים: "ציפינו לשלמות וקיבלנו קצת פחות"

חיכינו וציפינו כבר חודשים, העלילה הייתה מעורפלת אך הציפיות היו בשמיים. מה חשבנו על הסרט הכי מדובר בתקופה האחרונה?

הסרט הצבעוני (שכולנו צפינו בטריילרים שלו כבר חודשים) סוף סוף הגיע למסכים: הציפיות היו גבוהות, הקאסט הציב רף גבוה וכל מה שנותר לעשות היה לחכות.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

נדמה היה כי בחירת השחקנים הייתה קפדנית ומושלמת – הרי מה יכול להשתבש כשאנחנו פוגשים על מסך אחד את וויל סמית' ומרגו רובי? בנוסף, אחרי התפקיד הראשי ב"ערים של נייר", זכינו לראות שוב כי קארה דאלווין היא לא סתם עוד דוגמנית אלא שחקנית שיכולה לשחק מגוון רחב של דמויות. בסרט היא גילמה את ג'ון, בחורה סקרנית שיוצאת לטייל ומגיעה למקום הלא נכון בזמן הלא נכון ובעקבות זאת הנשמה שלה משתלטת על ידי מכשפה חזקה ואפלה.

© באדיבות גלובוס מקס


בתחילת הסרט אנו זוכים להכיר את דמויות הנבלים שהולכים ללוות אותנו במהלך הסרט, ביניהם בת הזוג של הג'וקר, צלף מקצועי, איש קרוקודיל, ואדם שיכול להצית אש בעזרת הידיים בלבד. העלילה עמוסה ברגשות כאשר אנו רואים סצינות מהעבר של הדמויות, סצינות שבזכותן אנו מכירים לא רק את הדמויות ואת ההרג וההרס שטמון בתוכן, אלא גם מכירים את משפחתם ואת האהבה והכאב שטמונים בהם.

נדמה כי סצינות הפלאשבקים, סצינות הדמיונות וסצינות ההרס מתערבבות – אך לדעתנו זה דווקא מה שמוסיף לשיגעון ולמסתורין של הסרט. הנבלים שונים ומציגים קווי אופי מיוחדים, אך נדמה כי התסריטאי בחר להתמקד בעיקר בדד-שוט והראלי קווין, הלא הם וויל סמית ומרגו רובי, כשהדמויות האחרות נותרו מאחור והיוו שחקנים משניים.

© באדיבות גלובוס מקס


בנוסף לנבלים שלנו, גם כמה דמויות קומיקס אחרות מחליטות לקפוץ ולהופיע בסרט. את דמות הג'וקר מגלם ג'ארד לטו, השחקן שכבר העלה השיל בעבר משקל בצורה דרסטית, שכבר גידל זקן ארוך ושיער ארוך וגם קיצץ אותו בשביל תפקידים שונים, מוכיח שוב שהוא יכול להפוך לכל דמות שירצה. הג'וקר הקודם והאהוב שזכור לכולנו, הית' לדג'ר ז"ל הוחלף, אך הנעליים הגדולות מולאו והיה ניתן לראות בבירור את השיגעון בעיניו של לטו.

אף על פי כן, הורגש החיסרון בג'וקר האמיתי, שהוצג בסרט זה בתור 'החבר של', הדמות האובססיבית והמאוהבת שמופיעה על המסך רק בשביל להציל את הארלי קווין. בנוסף פגשנו גם את באטמן בכמה סצינות מעטות, אך הסצינות הללו הרגישו מעטות מדי, קצרות מדי וחסרות משמעות ממשית.

© באדיבות גלובוס מקס


למרות הביקורות שצלבו את הסרט המדובר בתקופה האחרונה, נדמה כי אנשים ציפו לשלמות וקיבלו פחות. למרות הבאלגן, הסרט היה עשוי בצורה טובה, הקאסט העיקרי היה עוצר נשימה, מקורי והמעריצים יצאו מההקרנה עם חיוך רחב כמעט כמו של הג'וקר כי הסרט היה משעשע לצפייה. נתראה בסרט הקומיקס הבא.

© באדיבות גלובוס מקס
 
תגובות