חדשות הקולנוע: נואה סנטינאו בסרט חדש?. צילום: gettyimges.IL/Rich Fury

חדשות הקולנוע: נואה סנטינאו בסרט חדש?

מה קרה השבוע בעולם הקולנוע? מסתבר שלא מעט! החל משיר חדש ל"לשבור את הקרח", הבלאגן של "ג'וקר" ועד המגעים של נואה סנטינאו

בזמן שצמתם וכיפרתם - קרו לא מעט דברים בעולם הקולנוע, ואם לא הספקתם לעקוב אחר כל ההתרחשויות - זה הזמן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

פין וולפהארד בתפקיד חדש

הטריילר לסרט "The Turning" שוחרר השבוע, בו אפשר לראות את פין וולפהארד ("דברים מוזרים", "זה") בתפקיד חדש ומסקרן. כרגע לסרט אין שם מוגדר בעברית, ויגיע לקולנועי ארצות הברית ב-24 לינואר 2020. הסרט שייך לז'אנר האימה ומבוסס על רומן של הנרי ג'יימס משנת 1898. העלילה לוקחת אותנו לאחוזה מסתורית באזור הכפרי של מיין, כאשר אומנת בשם קייט מגיעה לטפל בשני ילדים מוזרים מאוד – פלורה ומיילס (פין וולפהארד). אבל במהרה קייט מגלה את הסודות ואת המסתורין שהבית מחזיק, והרפתקה מותחת ומצמררת מצפה לה. בסרט יככבו גם מקנזי דיוויס, ברוקלין פרינס, וג'ולי ריצ'רדסון.

 

טום הולנד מעורר סערה

הספיידרמן העכשווי והאהוב, טום הולנד, רק ממשיך לקטוף עוד ועוד פסגות בעולם הקולנוע והמשחק. אבל ידוע שבשביל חלומות ודברים טובים לפעמים צריך לעשות הקרבות – גם כשזה נוגע לשיער (ושיער יפה). כשהולנד צילם סרטון למעריץ, הדבר היחיד שהקהל ברשת החברתית היה יכול לשים לב אליו הוא שראשו מגולח לגמרי. עקב צילומים לסרט חדש שבו מככב ("Charry") השחקן הצעיר נאלץ לגלח את ראשו בשביל התפקיד, ועורר סערה של תגובות מהמעריצים (היו גם השוואות לראפר המפורסם אמינם). אבל לא משנה מה, אל חשש, השיער ייצמח.

להיט חדש נחשף?

הצצה לסרט "לשבור את הקרח 2", חושפת קו עלילה חדש, אנה ואלזה יוצאות ליערות כדי לגלות את האמת. ברקע נשמע שיר חדש מהסרט, הכותרת אינה ידועה בוודאות עדיין אבל שורה חוזרת היא "אל הלא נודע". המסע של אנה, אלזה ושאר הדמויות הוא מותח ומרגש, ונראה כאילו מצפה לנו משהו שלא ראינו לפני כן. השיר ששרים בו "אל הלא נודע" כנראה מתאר את ההרגשה שלנו כשניכנס לקולנוע לצפות בסרט המלא בפעם הראשונה. עד אז, הנה הצצה מיוחדת.

 

"ג'וקר" סוגר את הקולנוע

"ג'וקר" ישוחרר בישראל רק היום (ה'), אבל בארצות הברית כבר מתחיל לעורר חששות. ברחבי מדינת ארה"ב שוטרים חוששים יותר ויותר ש"ג'וקר" יגרור אחריו מקרי אלימות עקב רמת האלימות עצמה שנמצאת בסרט. השבוע המשטרה סגרה הקרנה וקראה לו "איום אמין". אין ספק שהמתח והרגישות סביב הסרט ממשיכה לגבור, ואנחנו מאוד מקווים שחשדות המשטרה לא נכונות. אבל תדעו שהסרט כן מכיל אלימות קשה, וכדאי לקחת זו בחשבון לפני שמחליטים לצפות בו.

© צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט

הסוף של קפטן מארוול?

הסרט "קפטן מארוול" היה אחד הסרטים המצליחים בשנה האחרונה ואף הכין את מעריצי מארוול לסרט האחרון של הנוקמים. במהרה, הבינו המעריצים שעתיד לצאת סרט נוסף לשובר הקופות ״קפטן מארוול״ וחיכו לכך בקוצר רוח, אבל התאריך נשאר בגדר שאלה. אז למקרה שתהיתם מתי הולך לצאת הסרט השני, נספר כי אפילו הכוכבת, ברי לרסון, לא יודעת מהו התאריך הצפוי ליציאתו של הסרט. וסיפרה שהיא לא יודעת מה תעשה בהמשך. לרסון הוסיפה כי השנה האחרונה הייתה עמוסה ביותר עבורה.  כעת, היא בוחרת להתמקד בעצמה ובפרויקטים האישיים שלה, היא בוחרת לקחת הפסקה ולגלות מי היא באמת ומה הדרך שתרצה להמשיך בה ושאלו תהיות שמלוות אותה בתקופה האחרונה .

© צילום: באדיבות פורום פילם

מהבמה לנטפליקס?

בימים אלו קיימים מגעים בין ענקית הטכנולוגיה SONY לבין נטפליקס בנושא מכירת הזכויות על הסרט ״Monster of universe" לשירות הסטרימינג של נטפליקס. ונראה כי הסרט יעבור מהבמה התיאטרלית אל המסך הקטן והביתי. כדי למזער את הסיכון, שוקלת סוני למכור את הסרט שהופק אי שם ב-2007 לנטפליקס ולוותר על זכויותיה. זוהי דילמה משמעותית לסוני, שיכולה להביא להפסד או לזיכיון רב. כעת השיחות נמצאות בשלבים הראשונים, אך למרות זאת מיהרה נטפליקס ליצור קשר עם נואה סינטנאו בבקשה לתפקיד ראשי בסרט בתור ״He-man". הציפיות גבוהות והמעריצים חיכו זמן רב ליציאת הסרט, אך כל מה שנותר הוא לחכות להודעה רשמית בנושא זה.

© gettyimges.IL/Rich Fury

פול גז

עלילת הסרט מספרת את סיפורו של תומר בן ה-17 (תובל שפיר) העובר עם אמו ליישוב קטן בקצה המדבר. הם עוברים כמה רגעים לפני אליפות המדינה לנוער ברכיבת אופנועי שטח, בה נמרוד(קווין רובין) מנהיג הישוב שאמור לזכות בתחרות. הגעתן של תומר ליישוב משנה את כללי המשחק במהלך הסרט. זה מתחיל בהתנכלויות כלפיו מצד נמרוד וחבורתו תוך מאבק על לבה של נערה שהופך לדרמה שתגרום לכם לפעימות לב בהילוך גבוה וכשאר שתומר פוגש את אלברט – אופנוען מזדקן ומסתורי שמתבודד בביתו ומנותק מהסביבה כבר 30 שנה. המפגש ביניהם הופך לחברות אמיצה, במהלכה תומר מצליח להטמיע בתוכו את סודות העבר של אלברט ואילו אלברט הופך למאסטר שמלמד את תלמידו הצעיר לרכוב על אופנוע ומכין אותו לתחרות האמיתית. אנחנו עדיין במתח מי הולך לנצח? מככבים: תובל שפיר, קווין רובין, נאיה בינשטוק ונוספים. יש לנו כרטיסים לחלק לכם באינסטגרם שלנו!

ג'וקר

העלילה עוקבת אחר קומיקאי לא מצליח במיוחד בשם ארתור פלק (אותו מגלם השחקן חואקין פיניקס), שסובל מהפרעה נפשית ולאט לאט מאבד את שפיותו, דבר הגורם לו להיות מנוכר מהסביבה ולהתדרדר לעולם הפשע בעיר גות'אם סיטי. סיפורו של הנבל הידוע של "באטמן" מנקודת מבט מפתיעה!

 

 

מאט דיימון

ביום שלישי האחרון חגג שחקן הקולנוע האהוב, מאט דיימון, את יום הולדתו ה-49. דיימון הוא זוכה אוסקר על תפקידו בסרט המצליח - "להציל טוראי את מארק וואטני". בין היתר השתתף במגוון סרטים נוספים מצליחים כמו: "ת'ור 3", סרטי "אושן", "להציל את טוראי ראיין", סרטי "זהות אבודה" ועוד.

© באדיבות yes

יו ג'קמן

הוולברין האולטימטיבי שלנו יחגוג בשבת הקרובה את יום הולדתו ה-51. הוא כוכב סרטי "אקס מן", שחקן אהוב במיוחד כשמאחוריו שלל תארים, מועמדויות ופרסים שונים. בין היתר דיבב שלל סרטים, כיכב גם בסרט השלישי של "לילה מטורף במוזיאון", "עלובי החיים", הוביל את הסרט "האמן הגדול מכולם" ועוד רבים נוספים. 

© באדיבות yes

 

 

תגובות