בחירה מושלמת? הזוכים הגדולים של טקס נבחרי הנוער. צילום: gettyimages

בחירה מושלמת? הזוכים הגדולים של טקס נבחרי הנוער

כבכל שנה, גם הפעם בני הנוער בחרו את הזוכים שלהם בקטגוריות השונות בארצות הברית, אמש, בטקס הגדול הכריזו על הזוכים המאושרים וביניהם: זאיין מאליק, עד עצם היום הזה ומועמדות של גל גדות

הלילה (בין ראשון לשני) נערך טקס פרסי הטין צ'ויס בקליפורניה, אותו הנחו השחקנית ויקטוריה ג'סטיס והמתאבק ג'ון סינה. בטקס בני הנוער מצביעים לזוכים בתחומים שונים, ביניהם מוזיקה, קולנוע, טלוויזיה, רשת ועוד. סימן ההיכר המרכזי הוא גלשן, אותו הזוכים מקבלים כפרס. הטקס נחשב לאחד מהטקסים הנוצצים בתעשייה, אם כי השנה הרבה מהמועמדים והזוכים לא הגיעו לטקס. אז מי הם הזוכים בטקס השנה? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בקולנוע, הזוכה הגדול היה סרט האנימציה "מוצאים את דורי" שזכה בסרט הנבחר של הקיץ, ובפרס השחקנית הטובה ביותר. סרט האקשן של השנה הוא "דדפול" וסרט הקומדיה הוא "שחק אותה שוטר", בפרס הסרט המצופה של השנה זכה סרט הקומיקס "יחידת המתאבדים". ג'ניפר לורנס קטפה את פרסי השחקנית הטובה ביותר בקטגוריות הדרמה ופנטזיה\מדע בדיוני, ודילן אוב'רייאן זכה בשחקן האקשן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "הרץ במבוך: משחקי הכוויה". גל גדות שלנו הייתה מעומדת לשני פרסים: "גונבת ההצגה" ולפרס פריצת השנה, אך לא זכתה.

                                                                  

בטלוויזיה

הסדרה "שקרניות קטנות ויפות" שהובילה עם 11 מועמדויות, זכתה בשישה פרסים ביניהם סדרת הדרמה של השנה, שחקן ושחקנית הדרמה של השנה והכימיה הטובה ביותר. "עד עצם היום הזה" זכתה בפרס סדרת הפנטזיה של השנה ובפרס שחקנית הפנטזייה של השנה זכתה לאנה פרייה על משחקה כרג'ינה בסדרה. הסדרה "טין וולף" שזו עונתה האחרונה זכתה בפרס תוכנית הטלוויזיה של הקיץ והשחקן טיילר פוזי עלה לבמה ונאם נאום מרגש לרגל סיומה של הסדרה.

© gettyimages
 

במוזיקה

הזמרת הטובה ביותר היא סלינה גומז והזמר הטוב ביותר הוא ג'סטין ביבר. הלהקה הזוכה היא וואן דיירקשן ובפרס פריצת השנה זכה זאיין מאליק, להקת ליטל מיקס זכתה בפרס האמן הבינלאומי. שיר הקיץ הנבחר הוא "Work From Home" של פיפת' הרמוני והראפר טיי דולה סינג, והזמר ג'סטין טיימברלייק קיבל את פרס העשור על פעילותו המוזיקלית.

 

בטקס הופיעו הראפר פלו ריידה יחד עם הזמרת העולה ביבי רקסה, ג'ייסון דרולו, הזמר נה-יו צ'ארלי פות' והזמרת המתחילה והשחקנית סאראיה.

 

בפרס זמרת השנה ברשת זכתה הזמרת כריסטינה גרימי המנוחה ובפרס כוכבת הרשת של השנה זכתה לילי סינג (סופרוומן) שזכתה גם בפרס הקומיקאית ברשת.

ברשת

כוכבי הרשת של השנה הם התאומים דולן. בפרס "מלך המדיה החברתית" זכה קמרון דאלאס, בפרס הסנפאצ'אטרית זכתה קיילי ג'נר, ובפרס האינטסגרם זכתה סלינה גומז, שהיא גם האדם עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. אריאנה גרנדה זכתה ב"עושה הסלפי הטובה ביותר".

 

A photo posted by Ariana Grande (@arianagrande) on

באופנה

הזמר ניק ג'ונאס זכה בפרס "הסטייל הגברי של השנה" והשחקנית זאנדיה זכתה ב"סטייל הנשי של שנה". בפרס דוגמנית השנה זכתה קנדל ג'נר.

 



תגובות