כל מה שצריך לדעת לפני העונה השלישית של "13 סיבות". צילום: David Moir/Netflix

כל מה שצריך לדעת לפני העונה השלישית של "13 סיבות"

למקרה שעדיין לא שמעתם, העונה השלישית של הסדרה השנויה במחלוקת, "13 סיבות", תעלה מחר (ו'). אחרי שעבר זמן רב, החלטנו לרענן קצת את זכרונכם לגבי כל מה שצריך לדעת לקראת העונה החדשה

כמה חיכינו וכמה ציפינו והנה זה קורה - מחר (ו') הסדרה "13 סיבות" של נטפליקס, חוזרה בעונה שלישית שכנראה גם היא תסחוף אותנו. אז מה צריך לדעת לקראת ועל העונה הזו?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מותו של ברייס וולקר

כולנו הופתענו לגלות שהעלילה של העונה השלישית תעסוק במותו של ברייס וולקר, מוות שלא ציפינו לו. לפי הטריילר ששוחרר אנחנו נראה את הצד של כל הדמויות שאנחנו מכירים, שאחת מהן כנראה הרוצחת, ומהצד השני את אמו של ברייס שרק רוצה לדעת מה קרה לבן שלה. אפשר להרגיש בטריילר את המתח בין כל הדמויות, כל אחד חושד במישהו אחר בזמן שהוא עצמו מתחמק משאלות שמופנות אליו. מתים לדעת מה קרה שם.

 

מה עם האנה?

נפרדנו מהאנה בעונה הקודמת בקטע מרגש בינה ובין קליי, ולמרות שהייתה בנו תקווה כי נראה אותה גםבעונה הזו - לצערנו זה לא יקרה. אי אפשר שלא להודות שללא האנה רוב הסיכויים שהסדרה לא תרגיש אותו הדבר, אך בפוסט שהעלתה, חשפה קת'רין לנגפורדף המגלמת את האנה, כי היא נפרדת מהדמות לאחר שתי עונות. למרות שחסרונה יורגש, לאחר העונה הקודמת ושינוי קו העלילה לדמות ראשית אחרת, לא הייתה דרך מתאימה לשלב את האנה בעונה החדשה. 

איך הכל נגמר?

אז בשביל כל מי שלא זוכר איך העונה השנייה הסתיימה, אנחנו נסכם - בסצנה האחרונה ראינו את קליי מנסה בכל מאמציו לעצור את טיילר מלהיכנס ולירות בכל בית הספר. ברגע האחרון, כשהשוטרים כבר מתקרבים לזירה, טוני וקליי מצליחים לעצור את טיילר ולהבריח אותו במכונית של טוני. קליי נשאר לעמוד עם כלי הנשק של טיילר והמסך הפך לשחור. נותר לקוות שהעונה הזאת תמשיך מאותה נקודה ותראה לנו האם קליי הסתבך בצרות או שהוא הצליח לברוח. אם קליי אכן נתפס זו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שהמשטרה תחשוד בו בעונה השלישית - ברייס נרצח בגלל ירייה, קליי נתפס על ידי המשטרה עם נשק, לא יהיה קשה לחבר את הנקודות.

© צילום מסך מיוטיוב

מה עם הילד?

בפרק האחרון של העונה הקודמת, קלואי, בת זוגו של ברייס, מבקשת את עזרתה של ג'סיקה אשר מגיבה בתוקפנות עד שקלואי מודיעה לה שהיא בהריון. אם החדשות לא מספיק סוערות, כידוע ברייס מת בעונה זו וקלואי תצטרך להתמודד עם ההריון לבדה ועם פרשיית רצח שלמה. בטיזר ששוחרר ניתן לראות אותה מתלחששת בסודיות עם זאק - מה הם מסתירים?

 

קופידון קפץ לביקור

הופתענו לגלות בעונה הקודמת שלטוני יש חבר חדש, מאמן הכושר האישי שלו - קיילב. שניהם עברו מספר קשיים במערכת היחסים שלהם אך גם נהנו מרגעים יפים, ועכשיו רק נותר לנו לקוות שהכל מסתדר בינהם גם בעונה הזו ושזה לא ייגמר כמו עם החבר הקודם... מערכת היחסים של השניים יכולה להוסיף צד יפה ורומנטי לעונה שבטוח תהיה מלאה בתעלומות וסודות.

 

© צילום מסך מיוטיוב

 

אויבים או חברים?

כעת, כשאנחנו יודעים שהוריו של קליי לקחו חסות על ג'סטין ואימצו אותו למשפחת ג'נסן, האם נראה שינוי במערכת היחסים של השניים? האם הם יהפכו לחברים הכי טובים ממש כמו אחים? או שלהפך, יתחילו לריב ולהילחם על הסטטוס שלהם במשפחה? בטריילר ראינו סצנה בה ג'סטין צועק על קליי ומזהיר אותו, האם זה סימן לסכסוך בין השניים? עוד נוספת השאלה האם ג'סטין המשיך עם ההתמכרות שלו לסמים או שביקש עזרה ממשפחתו החדשה בהתמודדות עם ההתמכרות? האם הבעיה הזו תתגלה במהלך העונה ותיפתר? הרבה שאלות שעוד לא נענו.

© צילום מסך מיוטיוב

קליי

לסיום לנו דווקא שאלה שאנחנו בטוחים במעסיקה את כל הצופים ההדוקים של הסדרה - האם קליי יישאר הדמות הראשית בעונה הזו? זכינו להכיר את את קליי לעומק בשתי העונות הקודמות אך האם הפעם הסיפור יהיה שונה? הם הפעם נתמקד יותר בנקודת המבט של דמות אחרת? או שאולי בכלל נראה את סיפורם של כל הדמויות באופן שווה ומאוזן? אי אפשר לדעת מה יקרה הלאה, למרות שהוצאתו של קליי מתפקיד הדמות הראשית בהחלט תציג לנו סדרה שונה לגמרי. 

© צילום: יחסי ציבור Netflix
תגיות
תגובות