הישרדות: האם הבגידה של אלינה תשתלם לה?. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: האם הבגידה של אלינה תשתלם לה?

בזמן שאסי מבסוט על החיים, מצחקק ונהנה מהשליטה שלו בחברי השבט, אלינה ועדי בוגדות שתיהן בערכים ובחברות שלהן כדי לנסות ולהציל את עורן. האם זה יהיה שווה את זה?

אין ברירה, נפל הפור, הגורל נקבע, זו דרכו של עולם, או אולי בכלל דרכו של ישראל, אבל שבט "אנטינג אנטינג"  צריכים להיפרד משורד אחד. לאורך כל השבוע ראינו איך אלינה ועדי מתכננות מהלך בעזרתו של זהר שטראוס שהיה אמור לחזור מהבקתה, היישר מזרועותיה המלכותיות של אילנה אל חבריו לברית - דוד, אלינה וחצי ביטי כדי לעשות המלך ולפגוע בברית של אסי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אבל, רצה הגורל ואלה ניצחה את זהר (מעניין אם אילנה פשוט התישה אותו כך שלא נשאר לו אפילו כח למשימה?). כל תכנית ההפיכה של הכח הנשי ירדה לטימיון ובמהלך השבוע ראינו את שתי הבנות נלחמות על החייהן במשחק, מה זה נלחמות? אפשר לומר מתאבדות על מקומן, מוכרות את הערכים ואת החברויות שלהן בשביל לרעוב ולהיעקץ ע"י חרקים עוד שלושה ימים על האי. עדי ואלינה שתיהן "האאוטסדריות" , אלו שלא כל כך מסתדרות עם אסי ופמיליתו וכששתיהן עם הגב לקיר, פתאום שתיהן משנות את עורן ואת דעותיהן ומחליטות לבגוד אחת בשנייה כי הן מבינות שזו אחת מהן - וכל זה בניצוחו של אסי בוזגלו שיושב לו שם מתחת לאיזה ענף, אוכל קוקוס ומבסוט על החיים.

© מתוך הישרדות, רשת 13

אני לא שופטת, אני לא נמצאת שם במקומן ואני לא יודעת מה הן חוו. אבל, לבגוד בערכים ובדעות של עצמך זה לא מעשה פשוט - לא למי שעושה את זה ולא למי שיושב וצופה מהצד. אלינה היא דמות נשית חזקה, גם בתכנית אבל גם הרבה לפני - היא תמיד מעבירה מסרים מעצימים, במיוחד לבנות ונערות, אבל משהו בה נשבר. הרצון להצליח ולשרוד עוד במשחק גורם לאנשים לעשות לפעמים מהלכים קיצוניים. 

אבל, חשוב לזכור שמדובר רק במשחק טלוויזיה ושהחיים האמיתייים הם לא על האי. אדם שמראה לכל הצופים, קבל עם ושבטו, שהוא מוכן למכור את העקרונות שלו ומוכן להעמיד חבר קרוב להדחה רק כדי לשמור על עצמו - שלא יתפלא אחר כל אם הוא עשה לעצמו נזק.  אני לא באמת יודעת מה זה יעשה לתדמית של אלינה, אבל אני יכולה להגיד שאני, עכשיו, קצת פחות סומכת עליה. איך אפשר לצעוק ולהילחם למען כח נשי ואז לבגוד בחברה טובה? ועוד לא סתם חברה טובה - חברה שעזבה ברית טובה וחזקה למענך. תוסיפו על זה את העובדה שהיא לא באמת יודעת אם מקומה מובטח והאם היא הבאה בתור להיות מודחת? האם הבגידה שלה באמת הייתה שווה את זה?

© מתוך הישרדות, רשת 13

אתמול במועצת השבט גם אלינה וגם עדי עלו על הגריל. לשאר חברי השבט היה הרבה מה להגיד לשתיהן, אבל רוב הפוקוס היה מופנה לעדי וכבר אז זההיה ברור מי הולך לעזוב את  השבט ולעבור לגור עם אילנה. חברי השבט ובראשם ישראל התנצחו מול ילדה בת 18 שבסך הכל ניסתה למצוא את מקומה בשבט. הרי כולם עושים בריתות, כולם עושים מהלכים, אף אחד הוא לא צדיק בסדום במשחק הזה. אז למה ישראל היה חייב לרדת כל כך חזק על ביטי? אולי כי הוא בעצמו מרגיש קטן וכל מה שהוא יודע לעשות זה רק לצעוק על אחרים, אה סליחה - "לדבר באמוציות", כדי שחלילה אופיו האמתי לא יתגלה.  השבט הפסיד את משימת החסינות בגלל חוסר יכולת ההנהגה וההבנה של ישראל, הוא לא הבין את הטכניקה, הוא לא עצר לנשום ורק צרח הוראות - אולי אם ישראל ואסי היו נותנים לבנות או לאחרים יותר צ'אנס ולא משתלטים על כל משימה או דיון בבקתה, הדברים בשבט היו נראים אחרת. 

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגיות
תגובות