הישרדות: המהלך הגאוני של ירדן. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: המהלך הגאוני של ירדן

ירדן היא ספורטאית בנשמה, היא לעולם לא תפסיד משימה או משחק בכוונה, אבל ניצחון שלה אומר הפסד לעידו. בנתיים, בשבט אנטינג אנטינג לאסי נופל האסימון על ליטל ואולי שני המקרים האלו יובילו להדחה לא צפויה בכלל

כבר אמרתי שאני אוהבת את ירדן נכון? היא נעימה, חזקה, פייטרית, ספורטיבית ואני אפילו קצת רוצה שיצליח לה עם עידן חביב. אבל אתמול גילינו שהיא גם חכמה ואסטרטגית וכולי תקווה שהתכנית הגאונית שלה תעבוד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי שצריך תזכורת - שני שבטים רוצים מצד אחד לנצח במשימת החסינות, אך יודעים שניצחון למעשה יעמיד להדחה את חבריהם הטובים, שעברו כל אחד לשבט השני. ירדן נקרעה בין הרצון לשמור על עידו במשחק לבין הרצון לנצח במשימה. היא לא תפסיד בכוונה, הרי היא הצהירה על כך יותר מדי פעמים והיא ספורטאית בנשמה. אבל מצד שני - עידו. אז מה היא עשתה? זייפה פסלון חסינות שכמובן הכניס את חברי שבט אנטינג אנטינג להיסטריה.

© מתוך הישרדות, רשת 13

עידו יודע שחברי השבט שלו ראו את ה"העברה הסודית" ובכל זאת משחק אותה כמי שמועמד להדחה ואילו שאר חברי השבט שלו מפגינים ביטחון ושמחה כי הם לא רוצים שעידו ידע שהם יודעים. אבל הוא כן יודע שהם יודעים אבל הוא לא נותן להם לדעת שהוא יודע שהם יודעים, מה שהם לא יודעים ועידו יודע זה שפסלון החסינות הוא לא פסלון. מבולבלים? גם אנחנו. ובנימה זו - חפשו את הפרק האגדי של "חברים" שבו כולם יודעים שהם יודעים אבל לא יודעים שהם יודעים שהם יודעים.

נחזור להישרדות ונשאיר את משחקי המילים לליטל. ואם כבר הזכרנו אותה - באמת שאני לא מבינה מה הייתה פשר המריבה בבוקר. ליטל נמצאת בשבט לדש שעוטף אותה בחום ואהבה, אין לה שום סיבה להרגיש נחותה, לא אהובה או בכלל מועמדת להדחה. אז למה לריב עם עידו על הבוקר? זה כי ישנת על מיטה אמתית ולא ידעת מה לעשות עם עודף האנרגיה שלך?

© מתוך הישרדות, רשת 13

אבל אולי הריב הזה יצא לטובה כי אסי סוף סוף פתח עיניים והבין שליטל מביאה איתה המון רעש, צלצולים וריבים ואולי באמת מקומה לא על האי, במקביל הוא גם התחבר לעידו ועכשיו אני כולי תקווה שיהיה פה מהפך (וגם כי ממש לא בא לי לראות את סמיון נגד עידו).

נ.ב - ליטל, אולי תלמדי כבר להגיד קוז'יקרו? קצת מעצבן שאת כל הזמן מעוותת לו את השם. בואי, נשמה. אם היו עושים את זה לך היית מתפחלצת ובוכה שכולם צבועים, נחשושים ולא אוהבים אותך.

תגובות