הישרדות: הברית המפתיעה של עידן ואסי. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: הברית המפתיעה של עידן ואסי

הגמר מתחיל להתקרב, כולם מריחים את הסוף וזה הזמן של כל מתמודד לעשות כל מה שהוא יכול כדי להגיע לסוף. כך נולדה לה הברית המפתיעה של העונה בין עידן חביב לאסי בוזגלו שהחליטו לשמור אחד על השני ולבצע את העבודה המלוכלכת , כל איש של חברו החדש

כל העונה הוא מתחזק תדמית של גבר רומנטיקן, שקול, חביב, נחמד, כריזמטי - אין כמעט בת ישראל שלא התאהבה בעידן חביב, שהוא הרבה יותר מחביב. ואז? ואז הוא פשוט הרס בבת אחת הכל כשהוא "מכר" את ירדן.  מצד שני - אסי הצהיר שהוא רוצה להכיע לגמר עם ירדן ועידן ולא עם אף אחד מבני הברית שלו. מבולבלים? גם אנחנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על פניו, הם צודקים - הם רוצים להגיע לגמר עם כמה שיותר קולות עבורם מחבר המושבעים. זאת אומרת - כמה שפחות בני ברית שלהם בגמר כדי שהקולות לא יתחלקו להם. אסי רוצה להגיע לבד וגם עידן רומז שלא אכפת לו. אבל מה? הם לא יכולים להצהיר בגלוי וסתם כל במועצת השבט להצביע נגד חבריהם לברית. אז מה הם עשו? סגרו ברית לעזור אחד לשני, קצת כמו הסרט "זרים ברכבת" - נותנים לאחרים לעשות את העבודה המלוכלכת עבורם. 

האם רק אני תוהה איך פתאום הגענו למצב בו שני מנהיגי הבריתות חוברים יחד ודואגים רק לעצמם? איך קרה שאסי בוזגלו שהכבוד אצלו מקום ראשון, עושה מהלך כזה נגד הברית שלו? אחרי שהוא כעס כל כך על אלינה? אם אסי מבין שכל אחד לעצמו במשחק - אז שיבין שכל אחד לעצמו ולאחרים מותר לבגוד בברית שלך. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, חביבי.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ועידן? עידן שבר לכולנו את הלב באותו הרגע שהכריז כי הוא ידיח את ג'רבי בלב שלם. נכון שמדובר במשחק, ואחרי הכל כל מהלך אסטרטגי מקובל על הדעת, כל עוד הוא לא מלווה בקללות או פגיעה אישית כזאת או אחרת. ונכון שכל אחד צריך לדאוג לעצמו במשחק ועדיין - אימג' האביר על הסוס הלבן נפגמה. האביר כרגע זרק את הנסיכה מתחת לרגליי הסוס. 

אבל אין ספק שמי שיצאה מורווחת אתמול היא אלינה, שנדמה כי אין יותר מאושרת ממנה על האי כרגע. היא קיבלה חופשה חלומית ומבודדת על האי, בלי הצקות, בלי פרצופים ובלי האשמות ובהחלט רואים שהלבד והניתוק הזה עשה לה טוב. הוא עשה לה כל כך טוב עד שהיא באה טעונה ומלאת אנרגיות לשני ניצחונות - מול רגב בבקתה (שאפשר גם לזקוף לטובת העידוד המהמם של רפאל - אביו של עידן) ואז שוב פעם מול רגב במשימת הדו קרב. אלינה נושפת בעורפם של חברי שבט השייח' והמהפך באיזון הקולות מתקרב יותר מתמיד. 

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגובות