קרועים על זה: הקרעים נמצאים בכל מקום. צילום: shutterstock

קרועים על זה: הקרעים נמצאים בכל מקום

מאז שהקרעים הופיעו הם נכנסו עמוק לתוך הסטייל שלנו. עכשיו הקרעים כבשו פריטי לבוש נוספים ומהיום תוכלו לרכוש חולצות וג'קטים עם קרעים. נשמע לכם מוזר? בואו לקרוא עוד על הסטייל החדש

מכנסי הג'ינס עם הקרעים התחילו להופיע לפני כחמש שנים, ובשנתיים האחרונות הם החלו לצבור תאוצה והפכו להיות פריט חובה שכל אחת חייבת בארון שלה, וכיום כמעט בכל חברת אופנה תוכלו למצוא ג'ינסים מלאי קרעים. עכשיו הקרעים עברו שדרוג והחלו לככב בפריטי אופנה נוספים מעבר לג'ינס שלנו ונדמה שהסטייל החדש הזה הולך לסחוף את כולנו אחריו.

>> צפיתם כבר בתכנית הסטייל המיוחדת שלנו לסוכות?

בעבר אם הייתם מגלים שיש לכם חור בחולצה, או בג'קט, ישר הייתם זורקים אותו, אבל עכשיו אנשים רבים ואושיות אופנה ברחבי כל העולם מוכנים לשלם בשביל לקנות חולצה קרועה, או ג'קט ג'ינס עם חורים.

הסטייל החדש הזה הספיק כבר לכבוש אושיות אופנה ומפורסמים רבים כמו קיילי ג'נר ואת אחותה הדוגמנית קנדל ג'נר, את ה- BFF של קנדל, ג'יג'י חדיד, קים קרדשיאן ועוד רבים.

 

Arrivederci Milano! 💥💥 So much to be grateful for. xx

A photo posted by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on

לכל מי שרוצה גם הוא לשלב את הסטייל החדש במלתחה שלו, חשוב לא ללבוש קרעים עם קרעים. הכוונה שאם החלטתם ללבוש ג'ינס עם קרעים התאימו לו חולצה רגועה יחסית ועם החלטתם ללכת על ג'קט ג'ינס או חולצה עם קרעים התאימו מכנס רגוע בלי קרעים.

תגיות
תגובות