2019 כבר כאן: הטרנדים שיככבו בעולם האופנה והביוטי. צילום: באדיבות יחסי ציבור

2019 כבר כאן: הטרנדים שיככבו בעולם האופנה והביוטי

השנה האזרחית החדשה כבר בפתח וזה זמן מצוין להתכונן למגמות האופנה החדשות. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי מהמר על שני טרנדים מובילים שיכבו ויסחפו: טרנד הרויאל- מלכותי לשעות הערב והטרנד המנומש לשעות היום. וכדי שחלילה לא תתפסו לא מוכנים קבלו את ההסברים

השנה החדשה כבר מעבר לפינה. ירין שחף, טרנדולוג (חוזה טרנדים) ובעל בית הספר למקצועות היופי מסביר את רקע למגמות החדשות: "ב'עידן השיתוף', שבו כוחן של הרשתות החברתיות עצום, כל אחד מאתנו מטפח לעצמו את תדמית 'המאושר': כל בילוי מצטלם, כל אקססוריז חדש שקנינו כבר מונצח, לבוש חדש הופך לפוזה של דוגמנות, ואפילו המנה במסעדה (עוד לפני הביס הראשון) כבר מצטלמת. הכל בכדי להוכיח לכולם, שהחיים שלנו הם הכי הכי ואין כמותנו מאושרים. מכאן והלאה, כדי לזייף אושר - כל האמצעים כשרים: סטורי, אינסטגרם, פוסט בפייסבוק או תמונה, העיקר לקבל עוד תגובה ואם אפשר, אז אל תשכחו להוסיף 'אחותי - את מלכה'.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מתברר שהמגמה היא כלל עולמית. בתצוגות מעצבי העל לקראת שנת 2019 - דולצ'ה וגבאנה, אלברטה פרטי, תום פרוד, איב סאן לורן ורוברטו קוואלי מציגים אופנה מלכותית. הדוגמניות על המסלול עטו כתרים, האיפור מוגזם, והתכשיטים ענקיים במיוחד, מדמים יוקרה מן הארמון: עגילי שנדליר, צמידי זהב ענקיים. שחף: "הכל סביב יהיה צבעוני יותר, מלכותי ושמח יותר מאשר בעבר. גם אם נסיבות החיים לא חיוביות במיוחד, נעשה הכל כדי לספק לעצמנו סיבות להיות מאושרים ולהראות זאת לעולם. ב-2019 ילוו אותנו שני טרנדים בולטים: הטרנד המלכותי–מלאכותי והטרנד המנומש.

המאפיינים הבולטים של הטרנד המלכותי-מלאכותי הם: סממנים של מלוכה ואצולה, שיבואו לידי ביטוי בגוונים של כחול כהה וזהב, כתרים על השער וצלליות מוזהבות על רקע פני חרסינה. כבר היום, מלוכה נתפסת כדבר עילאי ונשגב, והשימוש במונחים מלכותיים כמו "מלך", "נסיכה" ו"כתר", על מנת להעצים את עצמנו או את האחר, נעשה שגור בפינו. מאפיין נוסף של הטרנד יתבטא בסממנים של עושר ושל מעמד גבוה  עם תכשיטי ענק ואקססוריז מוגזמים.

© באדיבות יחסי ציבור

נמשים

הטרנד המנומש-בניגוד מוחלט ללוק המלכותי שיככב בשעות הערב, הרי שבגיזרת שעות היום אפשר לקחת נשימה ולהירגע. גווני איפור טבעיים בצבעי ניוד ינציחו את יופי הנעורים. המראה הטבעי והמנומש כבר מתהדר על פניהן של סופר מודלס, שחקניות הוליוודיות ומגה בייביס עולמיות. מעצבי העל מדברים בפה אחד: שנת 2019 תיזכר יותר מכל כשנה  המנומשת. תוכלי לצייר לך נמשים, כי הם מעלים אסוציאציות חיוביות ושמחות, כמו ילדות ותמימות. נמשים או בשמן הספרותי בהרת הקיץ מתהדרים  בגוונים של חום-צהבהב–כתום והן מופיעים אחרי חשיפה ממושכת לשמש.  אלה צצים בחלקי עור שיש בהם ריכוז יתר מהפיגמנט מלנין, האחראי לצבע העור.  כמובן, שיש את הסופר מודל שתברכו בהם באופן טבעי. כדי ליצור את הנמשים יש להיעזר בעיפרון או שניים בגוונים של חום וליצור נקודות בלחיים ומעט על האף.

© באדיבות יחסי ציבור

איך להתכונן ל- 2019 ולצלוח את הטרנדים?

  • שלבי בין מט למבריק. סומק בגוון מט יהווה תפאורה מושלמת לאיפור שפתיים בוהק.
  • הימנעי משימוש באייליינר. כשמתאפרים טבעי , יש להשאיר את העיניים לא מתוחמות.
  •  גווני הרויאל  לא מתאימים לבעלות עור כהה, אך הולמת עור בהיר
  •  כדי שהנמשים יראו טבעיים ככל האפשר יש להניח פודרה אחרי  פעולת הנקודות.
  • מריחת ליפסטיק  דורשת שרטוט מדויק ומוקפד. "ניתן בקלות ליפול למלכודת 'מראה תמוהה' אם מוותרים על תרגול יסודי מקדים. ככל שהצבע שונה יותר מהגוון הטבעי, כך חשוב יותר ליצור קו מתאר (מסגרת לשפתיים) על ידי עיפרון שפתיים. רק אחר כך ניתן למלא בגוון הנחשק." מסביר ירין שחף, "עיפרון שעשוי שעווה מונע מהליפסטיק השמנוני לזלוג אל מחוץ לשפתיים, ועל ידי כך שומר על מראה סימטרי ואחיד."

למי  מתאימים הטרנדים?

שחף: "לאלו הנועזות, שאוהבות אמירה במראה החיצוני, יש תמורה בעד האגרה. המראות לא מתאימים לשעות היום. לעומת זאת, לבילוי ערב הן מתאים במיוחד. אסור לשכוח שדוגמנות מראה דומיננטי מחייב תחזוקה. מידי פעם, כדאי לתת מבט אל המראה כדי לוודא שהאיפור לא דהה וחלילה לא נמרח על השיניים. אין ספק, שמדובר בטרנד לאמיצות, אבל גם נערות מעודנות יותר יוכלו לצלוח את המראה. הכל עניין של מינון".

© באדיבות יחסי ציבור

איפור: ירין שחף, צילום: הילה אלקיים, מיכה קיזנר, יעל בר כהן, ע.איפור: גיא יצחק, ליה דויד, אורטל סבח, ענבל זורר, עיצוב שיער: יוסי לוי, תמר אהרון, עידן כהן, דוגמניות:  אנה גבר, מזל איינו, מרטינה קדלובהסטיילינג: גלי גרינפלד דרייר, רונית אלפסי, פרנקלין טברס פרקדס.

 

 

 
תגובות