לא רק מרגי: הסלבס שזכו למהדורות מיוחדות במותגי מזון. getttyimages_IL/Emma McIntyre, Neilson Barnard

לא רק מרגי: הסלבס שזכו למהדורות מיוחדות במותגי מזון

יש כמה הישגים שכל כוכב שמכבד את עצמו שואף לשיא כמו זכייה בפרס חשוב על עבודתו, עבודה בכל העולם, שערים על מגזינים נחשבים ועוד. אבל יש עוד הישג מרגש שלא תמיד שמים עליו דגש, אבל מזל שאנחנו פה - מנת מזון על שמך!

אין חותמת יותר ראויה להיותך כוכב מאשר שיתוף פעולה עם חברה ענקית ויצירת מוצר על שמך. בין אם זה שיתוף פעולה עם חברת אופנה, דמות מצויירת באחת מהסדרות המצליחות או הדבר שהמדור הכי אוהב - אוכל על שמך או בהשראתך!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מי שזכה להצלחה הזאת הוא לא אחר מאשר מרגי, שרק לאחרונה קיבל מהדורת מסטיקי "בזוקה" משלו ודמותו המצויירת והורודה מככבת על האריזות ובבדיחות המזוהות כל כך עם המותג. אבל, מרגי לא לבד, והוא נמצא לצד שורה של כוכבים בינלאומיים שזכו לכבוד הטעים הזה. מליידי גאגא ועד מיילי סיירוס - קבלו את רשימת הסלבס שזכו להטביע את חותמם על מוצרי המזון האהובים והמוכרים.

האוראו של ליידי גאגא

ליידי גאגא, אחת הזמרות המפורסמות בעולם - הוציאה ממש לא מזמן את אלבומה השישי "כרומטיקה". לכבוד יציאת האלבום, החליטה גאגא לשתף פעולה עם חברת העוגיות המוכרת - "אוראו". שיתוף הפעולה הזה, הוליד עוגיה בצבע ורוד עם קרם ירוק בפנים (שונה מאוד מעוגיות השחור לבן שאנחנו מכירים). על כל עוגיה נמצאת חותמת מיוחדת שקשורה לאלבום. כרגע הן עדיין לא הגיעו לארץ, אבל אנחנו מאוד מקווים שיגיעו בהמשך!

קוקה קולה עם BTS

להקת הבנים הקוריאנית BTS, כבר מזמן הפכה להצלחה בינלאומית וההוכחה לכך היא שיתוף הפעולה של הלהקה עם ענקית המשקאות - "קוקה קולה". לפני שנתיים החברה והלהקה יצרו ביחד משקאות שעליהם מופיעים פניהם של חברי הלהקה. הקולקצייה יצאה במגוון סגנונות ולכל חבר צבע שונה. בנוסף, היא יצאה במגוון גדלים של פחיות ובקבוקים והגיעה בקופסה מיוחדת ויפה.

 

משקה הצ'ארלי

כוכבת הטיקטוק הנעקבת בעולם היא צ'ארלי דמיליו שצברה מיליוני עוקבים ומעריצים. דמיליו ידועה כאחת שאוהבת משקאות קפה ובמיוחד אלו של "דאנקן דונאטס" שכיכבו בלא מעט מהסרטונים שלה. בעקבות הפרסום הענק, החליטה רשת חנויות הדונאטס והקפה המפורסמת להוציא משקה על שמה של הכוכבת ולקרוא לו "The Charlie". המשקה הוא פשוט מאוד ומורכב מקפה קר עם חלב וקרמל. מעולה, עכשיו עשינו לעצמנו חשק לטעום

אריאנה VS סטארבקס

בדיוק כמו צ'ארלי, אריאנה גרנדה ידועה כאחת שאוהבת קפה קר ולא מסתירה את אהבתה לסטארבקס. לאורך השנים ראינו אותה שותה לא מעט פעמים משקאות משם ולכן - שיתוף הפעולה הזה היה די צפוי. סטארבקס הוציאו משקה שיצרו ביחד עם אריאנה (על פי טעמה) וקוראים לו "Cloud Macchiato". המשקה מורכב מקפה חם או קר לפי בחירה ובו יש קרמל וקינמון וכמובן קצף "ענני". האמת? נשמע משקה חלומי!

ארוחת טראוויס סקוט

הראפר והזמר המפורסם טראוויס סקוט, קיבל הזדמנות לשיתוף פעולה ענקי עם "מקדונלד'ס" במסגרתו יצאה ארוחה שלמה הקרויה על שמו של הכוכב. הארוחה כוללת המבורגר עם גבינה, בייקון, חסה, חמוצים, קטשופ וחרדל ולצדו צ'יפס, רוטב ברביקיו וספרייט. בנוסף, יחד עם הארוחה, אפר היה לרכוש מרצ'נדייז של סקוט שכללו חולצות טריקו, קפוצונים, מכנסיים קצרים ואפילו ציפית לכרית. הארוחה הצליחה מאוד ואפילו יצרה טרנד שלם בטיקטוק בו אנשים מנסים להזמין את הארוחה בדרכים יצירתיות ושונות!

 

בוריטו טבעוני של סיירוס

מיילי סיירוס, היא זמרת שלא עוצרת לרגע ולא מפסיקה להמציא את עצמה מחדש. והפעם, רשת האוכל המקסיקני "צ'יפוטלה" שבארה"ב, יצרה בוריטו טבעוני וקראה לו על שמה של הזמרת. הבוריטו כולל אורז לבן, שעועית שחורה, ירקות מוקפצים, סלסת צ'ילי-תירס קלוי, סלסת צ'ילי אדום, חסה וגוואקמולי. הארוחה נראית מפתה ומבטיחה במיוחד!

שון מנדס

הזמר האהוב קיבל גם הוא מנה על שמו ברשת המזון הפופולארית "צ'יפוטלה". בניגוד לסיירוס, המנה של מנדס היא לא טבעונית ומורכבת מאורז כרובית, חזה עוף, חסה, שעועית שחורה וגוואקמולי. על כל "קערת שון מנדס" שיקנו, יתרם דולר אחד עבור צעירים. 



תגובות