האזינו: צחי הלוי בסינגל מפתיע במיוחד. צילום: מאיר אדרי

האזינו: צחי הלוי בסינגל מפתיע במיוחד

צחי הלוי התגלה בריאליטי, המשיך כשחקן בקולנוע, בתיאטרון ובטלויזיה והיום חוזר לתחום המוזיקה עם סינגל ראשון שכולו בשפה הערבית

 

בעונה הראשונה של "דה ווייס" הגיע לאודישנים בחור מוכשר, חבר להקת "מיומנה" בזמנו – צחי הלוי. הלוי התברג בנבחרת של המנטור שלומי שבת והסתמן כפייבוריט במהלך העונה. בחצי הגמר הוא התמודד על הכרטיס לגמר מול יובל דיין אך כזכור לכולנו היא הודיעה על פרישה מהתחרות והלוי זכה להגיע אל הגמר הגדול. בתחרות הוא אמנם לא זכה אך בהצלחה רבה הוא זכה ובגדול.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחר סיום התכנית הלוי הספיק לשחק במגוון הצגות בתאטרון הבימה ואף הוציא את אלבום הבכורה שלו, "כיוונים". באותה השנה, יצא לאקרנים סרט הקולנוע הראשון בו הופיע בתור שחקן, "בית לחם" אשר זכה גם בקטגוריית הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי אופיר בשנת 2013 וצחי עצמו אף זכה בקטגוריית "שחקן המשנה הטוב ביותר" באותו הטקס. לאחר מכן, עשה הלוי גיחה נוספת למוזיקה כאשר כתב וביצע שיר בצרפתית במסגרת הפרוייקט של עידן רייכל, "Petit Roi". בהמשך זכינו לראות את הלוי גם לא מעט על מסך הטלויזיה כשחקן, הוא כיכב ב"מתים לרגע" וב"בתולות" וכמובן בסדרת הלהיט של השנה האחרונה – "פאודה".

כחלק מתפקידו בסדרה "פאודה", באחת הסצנות שר הלוי בקאבר את השיר המדובר, "טאמלי מעכ – Tamally ma'ak" וריגש את כל הצופים. מאז סיום שידור הסדרה, קיבל הלוי פניות מהצופים שיוציא את הביצוע המוצלח כסינגל לתחנות הרדיו. היום הוא עושה זאת עם גרסה ארוכה יותר ומצליח להפתיע ולרגש את המאזינים. השילוב בין הלוי לשפה הערבית היה נשמע טבעי בתפקידו ב"פאודה" ונראה שבתחום המוזיקלי הוא משתלב בצורה מעולה אף יותר. הבחירה להוציא סינגל ראשון מאלבום חדש בשפה זרה היא אמיצה אך כאמור, הלוי עומד בזה בגבורה.

תגיות
תגובות