טור שבועי: "האחיות שבאמת כולם צריכים לדבר עליהן". צילום: עמית סליקטר

טור שבועי: "האחיות שבאמת כולם צריכים לדבר עליהן"

אבישג ארבל, כתבת המוזיקה שלנו, בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי מעניינים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מילים שקטות- הראל סקעת ונסרין קדרי

לא פעם שמענו על שילובים מוזיקליים מעניינים שחלקם הצליחו לגוון ולהפוך את השיר למעניין וטוב יותר. הפעם מדובר בשיתוף פעולה נוסף של נסרין קדרי והראל סקעת. את השניים כנראה שכבר יצא לכם לשמוע, נסרין היא זמרת ממוצא ערבי שזכתה  בתוכנית "אייל גולן קורה לך" ומאז היא רק ממשיכה להצליח, היא בדרכה לאלבומה השני "בנאדיק" שמתוכו גם השיר החדש. הראל סקעת שגם הוא השתתף בתוכנית ריאליטי, "כוכב נולד" והגיע למקום השני, וזכה להרבה הצלחה שכללה לא מעט להיטים כמו "כל הציפורים" ו"שיבואו עלינו".

השיר החדש "מילים שקטות" שכתב אבי אוחיון והלחין יחד עם מתן דרור, הוא שיר בהחלט מיוחד ולא צפוי משני הזמרים. שילוב בקולות מעניין ומבלבל טיפה, השיר מתחיל במנגינת פופ בה רק סקעת שר אך לאחר מכן כשהיא עוברת לנסרין אפשר לשמוע כבר מנגינה אחרת עם סגנון ים תיכוני.לקראת אמצע השיר כבר אפשר לשמוע את המנגינה מתחברת ובהחלט הופכת למנגינה ים תיכונית מיוחדת ומעולה.

לסיכום: נקווה לשמוע עוד הרבה שיתופי פעולה מצוינים כאלו. ★★★★

 

כל הלילה- רועי סנדלר

רועי סנדלר כבר בגיל צעיר ניסה לכבוש את הבמה והצליח להישאר בתודעה. הוא פרץ לראשונה בתוכנית "פושרז" ועובד ממש עכשיו על אלבום נוסף ממנו הוציא שירים רבים כמו "בלגן", "חוגגת" ובנוסף הקליט שיר עם המפיק של ג׳סטין ביבר.

השיר "כל הלילה" שכתבו והלחינו לא אחרים מדולב רם ופן חזות שאחראים על לא מעט להיטים. בדרך כלל השירים של רועי היו שירים מלאי קצב, מקפיצים אך לא מעבר לזה. הפעם סנדלר פנה קצת לכיוון אחר ומצוין, השיר קצבי בדיוק כמו שצריך אבל הרבה יותר מסתם עוד שיר מסיבות, הסיגנל מתאים לסגנון הפופ העכשווי והוא מלווה בקליפ צבעוני ומעניין שרק גורם לשיר להישמע יותר טוב וברמה גבוה.

לסיכום: בהחלט יכול להפוך ללהיט. ★★★★★

 

תדע-האחיות כרקוקלי

את האחיות המוכרות טלי ולירון או בשם הבמה שלהן, האחיות כרקוקלי, שמענו מלפני 3 שנים וכבר מאז הן לא מפסיקות להפתיע אותנו. הן התגלו לראשונה בתוכנית "אקס פקטור" בישראל ולמרות שבסוף לא לקחו את המקום הראשון הן לא הפסיקו לעבוד ורק לעלות, הן עובדות על אלבום בכורה שמתוכו השיר "מי אם לא את".

הסינגל החדש, "תדע", הוא סיגנל מקורי שאי אפשר להפסיק להקשיב לו. השיר מתחיל בגיטרה שבמהלך השיר המנגינה הופכת למלאת צלילים ומרגשת במיוחד. את השיר הלחינו האחיות כרקוקלי וכתבו יחד עם שחף וולמן. כרקוקלי מביאות חומרים משלהן ומצליחות להעביר אותו באופן פשוט ולא רועש מדי וכך מצליחות לכבוש אותנו ולגרום לשירים שלהם להיות מוצלחים ומיוחדים יותר.

לסיכום: מיוחד ומרגש, האחיות שבאמת כולם צריכים לדבר עליהן. ★★★★★

 

Follow my heart- שיר וטים מתוך אירוויזיון ילדים 2016

כמעט בכל תחרות לאחרונה תמצאו גרסה בה ילדים תופסים את הבמה, זה קרה למאסטר שף, בית ספר למוזיקה ואולי אתם לא יודעים, אבל גם באירוויזיון. באירוויזיון כמו בכול שנה זמרים מכל העולם באים לשיר ולהביא את הניצחון למדינה שלהם רק שהפעם תמצאו שם ילדים.

בעבר עדי ביטי השתתפה באירוויזיון ילדים ועכשיו ישראל חוזרת לתחרות לאחר שלוש שנים והיא בחרה את שיר וטים לייצג אותה.השיר "Follow my heart" הוא שיר קופצני שממלא באנרגיות, הוא מתאים בדיוק לילדים, משלב מילים בעברית ואנגלית ובהחלט מייצג באופן מוצלח את ישראל.

לסיכום: מקווים שיביאו את הניצחון לישראל. ★★★★

 

כמו פעם- מאור אדרי

מאור אדרי הוא זמר ים תיכוני שהוציא בעבר ארבעה אלבומים, הוא כותב את רוב השירים מהאלבומים שלו ואחראי ללא מעט להיטים שהפכו אותו במהרה לאחד מהזמרים המוכשרים ביותר.

הסינגל החדש ,"כמו פעם", שהלחין אלון דה לוקו וכתב יחד עם מאור אדרי הוא שיר קצבי כמו לא מעט מהשירים האחרים של ,הסינגל החדש ממלא באנרגיות מקפיצות אך הוא לא מביא שום דבר חדש, מה שמעט מאכזב אותנו.

לסיכום: לא מחדש הרבה אך מצליח לסחוף אותנו. ★★★★

 
 
תגובות