האחיות כרקוקלי בדרך לעבוד עם המנהל של ג'סטין ביבר. צילום: עמית סליקטר, gettyimages

האחיות כרקוקלי בדרך לעבוד עם המנהל של ג'סטין ביבר

את האחיות כרקוקלי אנחנו כבר מכירים שלוש שנים מאז שהשתתפו בתכנית הריאלטי אקס פקטור, מאז הן מצליחות לגרום לנו להתאהב בהן בכל פעם מחדש, ומסתבר שאנחנו לא היחידים שהתאהבו באחיות, אלא גם המנהל האישי של ג'סטין ביבר. כל הפרטים בכתבה המלאה

האחיות כרקוקלי שלא מפסיקות ליצור ולהשפיע על המוזיקה הישראלית מאז שיצאו מתוכנית הריאלטי, "אקס פקטור", קיבלו בשבועות אחרונים מספר פניות עסקיות מפתיעות במיוחד ממנהלו האישי של לא אחר מאחד הזמרים המצליחים ביותר בעולם בשנים האחרונות, ג'סטין ביבר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

המנהל האישי, דייויד אפלטון, צפה במספר קליפים של האחיות בחשבון היוטיוב שלהן, והציע להן להגיע ללוס אנג'לס לפגישה במשרדי החברה, כמובן שהאחיות כרקוקולי לא מתכוונות לפספס את ההזדמנות הזו ומתכננות לטוס ללוס אנג'לס בהקדם האפשרי על מנת לפגוש את אפלטון.

 

כמו שידוע לנו גם את גסטין ביבר גילו דרך היוטיוב כאשר ביבר העלה קאברים שלו בגיל 15 בלבד ואין ספק שזו פריצת דרך ענקית לאחיות. אם אתם רוצים להתרגש אף יותר, ידוע לנו שביבר יגיע להופעה אצלנו בישראל בפארק הירקון ב3 למאי הקרוב, אז אולי נקבל טריו של האחיות וג'סטין? זה רק עניין של זמן עד שנדע את ההתפתחויות הסופיות, בינתיים נשאר לנו רק להחזיק אצבעות ולהמשיך להאזין למוזיקה המדהימה של הבנות.

תגובות