ממכר ומיוחד: הלהיט החדש של מארינה מקסימיליאן . צילום: דניאל קמינסקי

ממכר ומיוחד: הלהיט החדש של מארינה מקסימיליאן

הזמרת והיוצרת המקומית, מארינה מקסימיליאן, משחררת הבוקר (א') סינגל ראשון מתוך אלבום שלישי שיהיה באנגלית - וזה לגמרי הדבר הבא!

מרינה מקסימיליאן נמצאת כבר שנים בתעשיית המוזיקה המקומית וסגננה לעצמה מוזיקה טובה ואיכותית שמביאה הרבה חו"ל לז'אנר המקומי. כעת, אחרי שני אלבומים מוצלחים, מקסימיליאן משחררת סינגל וקליפ ראשון מתוך אלבום שלישי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי אלבום בכורה באנגלית ואלבום שני בעברית, הזמרת חוזרת להקליט באנגלית והפעם מתכננת שיתופי פעולה עם לא מעט מפיקים מוזיקלים וביניהם: תמיר מוסקט, עופר מאירי, ג'וני גולדשטיין ואפילו בן הזוג, גיא מנטש, יחד עם שותפו המוזיקלי - יהל דורון.

הסינגל הראשון מתוך האלבום המתוכנן משתחרר הבוקר (א')-  "Glow Now", אותו מארינה כתבה והלחינה עם ג'וני גולדשטיין שאחראי גם על ההפקה המוסיקלית. כבר משמיעה ראשונית אפשר להתמכר אליו די בקלות, משהו בסגנון המיוחד ובקול של מארינה גורמים לנו לרצות לשמוע אותו שוב ושוב ולהבין כי מדובר באחד מהלהיטים הטובים שיצאו בשנה האחרונה - כאלו שלא מביישים גם את תעשיית המוזיקה שמעבר לים.

 

את הכל עוטף קליפ מעולה כשגם בו יש כמה תוספות ו"יציאות" מעולות - למשל מי אחראי הצלם המוכשר דניאל קמינסקי שמוכר בעיקר כצלם אופנה וזו הפעם ראשונה שהוא מצלם קליפ מוזיקלי כשהוא האחראי על רעיונות הבימוי, הצילום והעריכה; בקליפ משתתפים לראשונה בני משפחה קרובים של מארינה, אביה איגור בלומין, אחיה ואדים בלומין ואחייניתה דניאל בלומין קוגן (ביתו של ואדים). 

תגובות