בלי לבזבז זמן: כך תנצלו את החופש ביעילות. צילום: fotolia

בלי לבזבז זמן: כך תנצלו את החופש ביעילות

החופש הגדול מכיל המון זמן פנוי, הבעיה היא שלא תמיד אנחנו יודעים לנצל את הזמן הזה בצורה הטובה ביותר, על כן החלטנו להביא לכם כמה עצות!

קרה לכם פעם שהגעתם לסוף החופש הגדול וגיליתם שהוא פשוט התפספס לכם ובעצם לא הספקתם כלום? וכל זאת למרות שתכננתם לבד ועם חברים מיליון תוכניות לחופש שהייתם בטוחים שתעשו אבל בסוף זה לא יצא לפועל? אז במיוחד בגלל מקרים כאלו הכנו לכם כמה טיפים מיוחדים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


תכננו לו"ז חופש

זה אולי נשמע לכם נדוש אבל תאמינו או לא תכנון לו"ז לחופש יעזור לכם לסדר את המחשבות שלכם ואת כל התכנונים שרציתם לעשות בחופש. כך תוכלו לדעת בדיוק מה תעשו בכל יום ויום וכמעט לא תרגישו את הימים מתפספסים לכם, כמובן שגם לו"ז יכול להיות גמיש ועל כן אל תתנגדו לשנות אותו מדי פעם או אפילו להשאיר בו מראש חורים בשביל דברים ספונטניים.

תעשו רשימות

בדומה ללו"ז גם הרשימות עוזרות לסדר את הדברים שרציתם לעשות בחופש רק בצורה שונה, היתרון בהם הוא שאפשר לדרג את התיכנונים לחופש לפי דברים שחשובים לכם יותר ופחות וכך לדעת מה אתם ממש "חייבים" להספיק ועל מה אפשר לוותר לפעמים. כך תוכלו לסדר את כל הרעיונות שלכם לחופש בצורה מסודרת וגם לא לשכוח אף אחד מהם.

© Fotolia

תעשו את כל הדברים שדחיתם במהלך השנה

במהלך השנה יוצא לנו לדחות דברים רבים, בין אם בגלל הלימודים ובין אם בגלל עיסוקים שונים שיש לנו על כן החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת לעשות את כל אותם דברים כך שתוכלו להתחיל את שנת הלימודים הבאה בראש שקט בלי שכל הדברים שדחיתם יפריעו לכם.

© giphy

תגבילו את הזמן שלכם בנייד

התמכרות למסכים היא אחת הבעיות הגדולות של דורנו ומה לעשות שכולנו חלק ממנה  במידה זו או אחרת. כמעט לכל אחד מאיתנו קרה בעבר ששקע כל כך בפלאפון עד שלא הבין איך כל כך הרבה שעות עברו בלי ששם לב, על כן הגבלת השעות בפלאפון יכולה לפנות לכם הרבה זמן שאותו תוכלו לנצל לדברים מועילים יותר. למי מכם אשר רוצה לעשות זאת ישנם אפליקציות רבות אשר מגבילות את הזמן בפלאפון.

© צילום: Fotolia

תעבדו

כשמגיע החופש הגדול, מגיע איתו הרבה זמן פנוי ולאלה מכם שהשתעממו מים והבריכה ומחפשים עיסוק לחופש שגם תוכלו להרוויח ממנו קצת אז ללכת לעבוד הוא העיסוק המתאים עבורכם. למי מכם שילכו לעבוד זכרו לשמור על זכויותיכם כדי שלא יעבדו עליכם ובדקו מראש מהו שכר המינימום המגיע לכם.

© fotolia
תגיות
תגובות