את מוכרת לי: "עצוב שמתחילים איתי ברשתות החברתיות". צילום: fotolia

את מוכרת לי: "עצוב שמתחילים איתי ברשתות החברתיות"

כיום הרשתות החברתיות משמשות אותנו כמעט לכל דבר בחיינו - החל מצריכת מידע וקניות ועד שמירה על קשר עם חברים ואפילו דרך להכיר אנשים חדשים. בת 17 שאלה את גולשי "אסק פיפל" אם זה עצוב שמתחילים איתה רק ברשתות החברתיות. מה אתם הייתם עונים?

רשתות חברתיות הפכו לחלק כמעט בלתי נפרד מחיינו ואפר להגיד שהנוער כיום משתמש בהן כמעט לכל דבר בחייו. אנחנו צורכים מידע וחדשות דרך הרשתות, מתקשרים עם חברים, קרובים או רחוקים, רוכשים מוצרים, לומדים על טרנדים ואפילו מחפשים אהבה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לירון בת ה-17 פנתה לגולשי אסק פיפל ושאלה אותם האם זה עצוב שמתחילים איתה ברשתות החברתיות יותר מאשרבמציאות? עוד הוסיפה הנערה כי לדעתה היא נראית אותו הדבר - הן בתמונות ברשת והן במציאות.  

גולשים רבים מיהרו להרגיע את הצעירה והשיבו לה כי לא מדובר דווקא בתופעה שלילית, שכן האופציה לפנות לקראש דרך הרשתות היא פשוט יותר קלה ונעימה ברוח התקופה. אלון בן ה-29 כתב: "להרבה גברים יותר קל להתחיל באינטרנט. לא כולם אוהבים להתמודד עם רגע מביך של להתחיל עם בחורה פנים מול פנים ודפיקות לב והתרגשות ופחד או עצבים מהתגובה שלה אז הרוב מתחילים באינטרנט".  גולש נוסף בן 24 ציין כי "יכול להיות שבמציאות אנשים קצת יותר ביישנים להתחיל עם בנות. וזה לא תלוי במראה שלך זה תלוי בסביבה שאת נמצאת ומה שאת משדרת לסביבה. ויכול להיות שניסו להתחיל איתך אך לא שמת לב שמתחילים איתך".

© shutterstock

אנחנו כמובן מעודדים אתכם לצאת מעט מהמסכים ולחוות את החיים האמיתיים לא דרך תיווך הרשתות. כמובן שאם מתחילים אתכם ברשתות החברתיות - אנו מזכירים כי יש להיזהר, שכן לא ידוע אף פעם מי נמצא מאחורי המקלד. אל תמסרו פרטים אישיים ואל תשלחו תמונות, עד שלא תהיו בטוחים בוודאות מי פנה אליכם. 

 

 
תגובות