ככה עושים את זה: איך קונים נכון באינטרנט?. adobestock (אילוסטרציה)

ככה עושים את זה: איך קונים נכון באינטרנט?

יש לכם חשבון בנק ראשון ואתם רוצים להתחיל לקנות אונליין כמו כולם? גם כאן תצטרכו להצטייד במספר טיפים לפני שאתם מתחילים במסע הקניות

בשיתוף עם בנק הפועלים

פתחתם חשבון בנק צעיר ואתם רוצים להתחיל לקנות אונליין? מעולה! הנה כמה צעדים ראשונים שעליכם לדעת לעשות כדי לקנות חכם ברשת.

משווים מחירים

לפעמים אנחנו נוהגים לקפוץ על המציאה או ההנחה הראשונה שאנו רואים ברשת - אבל בבדיקה מהירה תוכלו למצוא את אותו המוצר בדיוק במחיר אפילו מופחת יותר. לכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש - בצעו השוואת מחירים באתרים שונים ובכך תוכלו לקנות חכם ולחסוך לא מעט כסף.

© adobestock אילוסטרציה

הגדירו תקציב מראש

אתם יודעים מה אתם רוצים לרכוש? הגדירו מראש סכום אותו תרצו להוציא   ואל תתפתו לקנות בסכומים גבוהים יותר.

קונים מאתרים אמינים

קל ליפול לאתרי ׳פישינג׳ או אתרים מפוקפקים שמציעים הבטחות. רכשו מוצרים רק מאתרים ברשת שאתם סומכים עליהם. כדאי להתייעץ עם חברים או משפחה, ולחפש קצת ברשת על האתר בו אתם מעוניינים לרכוש. באופן כללי רק אתם רשאים לבצע עם כרטיס הדיירקט/כרטיס האשראי פעולות ולרכוש מוצרים ברשת, ולא אף אחד אחר.

© adobestock אילוסטרציה

מבצעים מעקב

רכשתם מוצר אונליין? מעולה, אבל כדי שלא יקרו טעויות (בין אם ניסו לדלות את פרטיכם ברשת ובין אם טעות במחיר), תהיו במעקב צמוד אחר חשבון הבנק שלכם דרך האפליקציה או הבנקט כדי לוודא שאכן חויבתם בסכום שרכשתם. מצאתם טעות? מהרו לדווח לחברת האשראי או לבנק.

© adobestock אילוסטרציה

מוכנים לפתיחת חשבון הבנק הראשון שלכם? הכנסו ל-Open ותעשו זאת בכמה צעדים פשוטים. הסתקרנתם? לכל המידע על פתיחת חשבון צעיר בדף האינטרנט - לחצו כאן!

הכתבה הוכנה בסיוע המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים.

בפתיחת חשבון בגילאי 14-16 יתכן ויידרש אישור נציג לפתיחת החשבון (הורה או אפוטרופוס על פי דין). פתיחת חשבון לנוער עובד בגילאי 15 ומעלה אפשרית כנגד הצגת אישור מעסיק. פתיחת חשבון בדיגיטל באמצעות אפליקציית OPEN ניתנת במכשירים תומכים, ללקוחות יחידים בגילאי 16-18, תושבי ישראל ובכפוף לתנאי הבנק ואישורו.

תגובות