מרגש: בן 7 ארגן נשף בהפתעה לבייביסיטר שלו. מתוך הטוויטר של Becky Chapman@

מרגש: בן 7 ארגן נשף בהפתעה לבייביסיטר שלו

ילד אחד בן 7 הוכיח לכולם שהגיל לא משנה, אלא התרגיל עצמו. הצעיר החליט לארגן נשף בהפתעה לכבוד הבייביסיטר שלו שהייתה עצובה כי הנשף האמיתי שלה בוטל בעקבות הקרונה ובכך הוכיח לכולם מה זאת אבירות אמתית

נגיף הקורונה גרם לאירועים רבים להתבטל ובניהם גם חגיגות סיום הלימודים והנשפים (תירגעו, לא בארץ, אלא בחו"ל). רבים נשארו בבית עם זר פרחים, שמלה, טוקסידו ואפס מקום ללכת אליו לחגוג ובניהם גם רייצ'ל צ'פמן בת ה-17. הצעירה אולי לא זכתה לחגוג בנשף לו היא ציפתה כל כך, אבל היא זכתה בחווייה אחרת שכנראה תישאר בזיכרונה לנצח.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מלבד היותה תלמידת תיכון, צ'פמן עבדה כבייביסיטר לקארטיס רוג'רס, ילד מקסים בן 7, שהוכיח לכולם איך מתנהג מלך נשף אמיתי, שכן למרות גילו הצעיר הוא התנהג באבירות מוחלטת והציל את השפרטפית שבורת הלב שלו. 

© מתוך הטוויטר של Becky Chapman@

צ'פמן משמשת לרוג'רס המעיר כבייביסיטר כבר כשנה ובין כל המשימות שללה כמו לקחת אותו לחוג פסנתר או לעזור לו בשיעורי הבית, היא הפכה לחלק אהוב ובלתי נפרד מהמשפחה. כשהמגפה פרצה, בתי הספר נסגרו וכולם היו צריכים להיכנס לסגר ביתי, צ'פמן ורוג'רס לא התראו במשך חודשיים שלמים, אז היא גם הבינה שהנשף לו ציפתה כל כך, יבוטל.

כשהצעיר בן ה-7 שמע על כך, הוא החליט לארגן לבייביסיטר האהובה עליו מיני נשף בחצר האחורית של הבית כדי לשמח אותה והוא לא חסך באמצעים - הוא הזמין את הנערה לנשף באמצעות שלט ענקי, הוא התאים את החליפה שלו לשמלה של רייצ'ל, ערך ארוחה חגיגית עם האוכל האהוב על שניהם ואחרי שהרימו כוס לחיים (עם מיץ כמובן), הם רקדו במרחק של שני מטרים האחד מהשנייה.  

© מתוך הטוויטר של Becky Chapman@

 

תגיות
תגובות