גם בריחוק חברתי אין מגבלה להפגנת אהבה!. באדיבות רוי שוקולד

גם בריחוק חברתי אין מגבלה להפגנת אהבה!

גם בימים של ריחוק חברתי, יחס חם ותשומת לב אישית יכולים לחבר בין אנשים ולגרום להם להרגיש קרובים באירועים מיוחדים וחגיגיים. אז אל תוותרו, בחרו לאהוביכם את המתנה המתוקה המושלמת

בשיתוף עם רוי שוקולד

תוכן שיווקי

השנה האחרונה הייתה שנה יוצאת דופן. החיים שהתרגלנו אליהם התהפכו מקצה לקצה וכל מה שהיה מובן מאליו הפך לאתגר כמעט בלתי אפשרי. המפגש האישי פנים אל פנים עם האנשים שאנחנו אוהבים הפך להיות מצרך מבוקש, ועד כמה שהאמצעים הטכנולוגיים מצליחים לקרב בינינו – לא תמיד הם מצליחים לתת לנו את אותה תחושת קרבה שאנחנו כל כך מתגעגעים אליה.

התחושה הזאת מתחדדת באירועים מיוחדים שאנחנו רגילים לבלות ביחד. לא מזמן, כשחברה הייתה חוגגת יום הולדת, היא הייתה מקבלת בלונים וזר פרחים מיד כשהיא מגיעה לבית הספר בבוקר וכל החברות היו הופכות אותה לנסיכה ליום אחד, כולל בילוי בבית קפה או מסעדה. ועכשיו? עכשיו שולחים ברכות בווטסאפ ואם מצליחים, גונבים כמה דקות ביחד, בלי פינוקים ובלי חגיגות עם כל החברים. כך זה גם, למשל, ביום האהבה או ביום השנה לקשר – יום שכל כולו קרבה, אינטימיות ורומנטיקה בין שני אוהבים הפך לאתגר לוגיסטי מורכב. בלי האפשרות ללכת למסעדה רומנטית או לפיקניק על חוף הים, קשה יותר להרגיש את האירוע המיוחד ולהתרגש ביחד.     

אז מה? זה אומר שאי אפשר לחגוג? ממש לא. דווקא בימים האלה אנחנו מבינים שהדבר החשוב ביותר בציון אירוע חשוב הוא המחשבה, תשומת הלב והיחס האישי, ואת כל אלה אפשר וצריך להשקיע באדם שאתם אוהבים גם בימים אלו. רעיון מצוין שכדאי לכם לשקול הוא מארז שוקולדים אישי ומיוחד שאתם יכולים להרכיב ולשלוח לביתו של החבר או החברה.

עד הבית בלי לצאת מהבית

היתרון הראשון בבחירה במארז שוקולדים הוא האפשרות לשלוח את המתנה עד ביתו של האדם שאתם חוגגים לו, ללא תלות בהגבלות תנועה כלשהן. תוכלו לתזמן את הגעת המשלוח לביתו של החבר או החברה ולוודא שהם יהיו מופתעים ונרגשים ביום השמח שלהם. אתם מצדכם לא תצטרכו להסתובב בין חנויות ולבזבז זמן ארוך על בחירת מתנה, וזה עוד במקרה הטוב שבו החנויות פתוחות...

בדיוק הטעם שלי

האפשרות להרכיב בעצמכם את מארז המתנה נותנת הרבה מקום לטעמים האישיים של האדם שאמור לקבל אותה. מי שאוהב שוקולד מריר יוכל לקבל פרלינים איכותיים ומרירים במיוחד. אלו שאוהבים טעמי קפה ייהנו ממילוי האספרסו, ואלו שאוהבים שוקולד לבן ייהנו מטראפלס לבנים ומתוקים. האפשרויות הן רבות מאוד, ואם אתם באמת מכירים את החברים שלכם טוב כמו שאתם חושבים, אז כנראה שתצליחו לשמח אותם במיוחד.

© באדיבות רוי שוקולד

מסר אישי ממני אליך

תוספת נחמדה במיוחד למארז השוקולדים יכולה להיות כתיבת מסר אישי. אפשר לכתוב כל דבר שתרצו על גבי השוקולדים עצמם, וכך להפוך אותם לאישיים עוד יותר. זה יכול להיות הכינוי האישי של החברה שלכם, המשפט המצחיק שאתם תמיד אומרים אחד לשני, ברכה ליום ההולדת או הווידוי הרומנטי שאתם שומרים בבטן כבר המון זמן. תהיו מקוריים, משעשעים, אוהבים – והצד השני ידע שבהחלט השקעתם בו מחשבה.

סיבות לחגיגה יש הרבה, גם בימים משוגעים כמו אלו. אז אל תוותרו, שמחו עם אהוביכם באירועים הקטנים והגדולים, תנו להם יחס חם ותשומת לב וכמובן, תמיד תשאירו אותם עם טעם מתוק בפה. ותגידו אתם, מה יותר מתוק משוקולד?

מישהו חוגג יומולדת? היכנסו לאתר רוי שוקולד להזמנת משלוח ליום הולדת עד הבית. הגיע ולנטיין ורוצים להפגין את אהבתכם? היכנסו להזמין מארזים ליום האהבה למתנה מחממת את הלב עם מסר אישי.

 

תגיות