מעניקים מהלב: קבלו מגוון הצעות למתנות אישיות ומיוחדות. fotolia

מעניקים מהלב: קבלו מגוון הצעות למתנות אישיות ומיוחדות

יש לבן או בת הזוג יום הולדת? רוצים לפנק את החברים באיזו מתנה מגניבה? הגעתם למקום הנכון.! במאמר הבא נציג לכם מגוון הצעות למתנות אישיות ומיוחדות לבן הזוג, בת הזוג או חברים. מוכנים? יוצאים לדרך!

בשיתוף עם giolli

תוכן שיווקי

הדפסה על קנבס

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת עבור בן/בת הזוג או אפילו לחבר טוב, הדפסה על קנבס היא פשוט מתנה מושלמת. אז במידה ומדובר בבני זוג, תוכלו לבחור תמונה איכותית של שניכם, לצרף איזה שהוא משפט רומנטי והדרך שלכם להקפיץ א ליבו של מקבל המתנה היא קצרה. רוצים להעניק מתנה מיוחדת לחבר טוב? הדפיסו איזו תמונה מגניבה של שניכם על הקנבס, אנחנו בטוחים שמדובר במתנה שתסלול את החברות שלכם לאורך שנים רבות.

שרשרת שם

במילה אחת, וואו, כי פשוט אין ספק ששרשרת עם שם זו אחת המתנות המושלמות שניתן לקבל, אם לא המושלמת שבהן. אז במידה ואתם מעניקים שרשרת שם לבן או בת הזוג שלכם, תוכלו לעצב שרשרת בהתאמה אישית שמשלבת את השם של שניכם באותיות גדולות. את השמות תוכלו לעצב בעברית או באנגלית, בשילוב שרשרת זהב או כסף. ההמלצה שלנו, לכו על שמות בעברית ושלבו אותיות גדולות, יש לכם במה להשוויץ. לפני שאתם ממהרים לרכוש את השרשרת, נסו לברר איך שהוא מה הטעם של החבר או בן/בת הזוג. יש כאלה שאוהבים שרשראות כסף, יש כאלה שאוהבים זהב, כדאי לבוא מוכנים.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: shutterstock

חלוק רחצה עם הקדשה

אין ספק שמדובר באחת המתנות שהכי כיף לקבל. לא רק שמדובר במתנה מגניבה, החלוק הוא גם מוצר פרקטי שמקבל המתנה יעשה בו שימוש לאורך זמן. תמיד תוכלו להזמין שני חלוקים ולהדפיס על כל אחד מהם את השמות שלכם, אין יותר מושלם מזה. במידה ואתם בכלל רוצים לפנק את החבר/ה שלכם או את בן/ת הזוג, תוכלו תמיד לצרף גם מגבת נעימה עם הדפסה של השם שלהם.

סינר שף עם הדפסה

חבר/ה שלכם אוהב/ת לבשל? נו, זה בדיוק הזמן לקחת את התחביב צעד אחד קדימה. אז בין אם מדובר ביום הולדת או סתם מתנה בלי שום סיבה, אין ספק שמדובר המתנה מושלמת. תוכלו להדפיס על גבי סינר השף את השם של מקבל המתנה ועל הדרך אפילו לבקש אולי לבשל לכם איזו ארוחה טעימה. רוצים להפוך את החבר/ה שלכם לשף/ית של ממש? בהתאם לתחומי העניין, תוכלו לצרף לו למשל ערכה להכנת סושי, המבורגר או כל מאכל אחר שהוא מעוניין להכין בעצמו.

סדנה להכנת ממתקים

בן/ת הזוג או החבר הטוב מכורים למתוק? זה הזמן לנצל את החגיגה ולהזמין להם סדנה מיוחדת להכנת ממתקים. בסדנאות הללו תוכלו להכין את כל הממתקים שאתם אוהבים לקנות ולזלול, כמו מרשמלו, טופי, קנדי קורן ועוד. הסדנאות הללו מיועדות ברוב המקרים לכל הגילאים, אך בעבור בני הנוער בגילאים 14-17 מדובר בחוויה יוצאת דופן שלא תישכח. אגב, במידה ואתם פחות מתחברים לנושא הממתקים, תמיד תוכלו לקחת את החבר/ה או את בן/ת הזוג לסדנת בישול ולהפוך אותם לשפים ליום אחד.

כורסה מתנפחת עם מנוע

לשבת על כורסה ולטוס על המים, נשמע כמו חלום נכון? אז עכשיו אתם יכולים להגשים לחברים שלכם את החלום הזה. פנקו אותם בכורסה מתנפחת עם משענת ומנוע, פשוט ניתן לשבת בכיף ולשוט על המים בסבבה. באמצעות ההגה המגניב ניתן לנתב את הכורסה בקלות. אם אתם קבוצה מגובשת של חברים טובים, תוכלו לרכוש סט שלם של כמה כורסאות ופשוט לעשות כיף חיים בים או בבריכה. זהו, כל שנותר לכם לעשות זה לסגור צימר או מלון עם בריכה, להביא את הכורסאות הממונעות שלכם ואתם מסודרים.

נדנדת גלשן

החברים שלכם גרים בבית פרטי או בדירת גן? זה הזמן לפנק אותם בנדנדת גלשן. מדובר למעשה בנדנדה רגילה, כאשר החלק התחתון עליו יושבים הוא בצורה של גלשן. פשוט עומדים על הגלשן, אוחזים בידיות העץ שנמצאות על החבלים של הנדנדה וגולשים באוויר ללא מעצורים. רוצים שהחברים שלכם לא ידעו את נפשם מרוב התלהבות? צרפו גם אוזניות בלוטוס לשמיעת מוזיקה והם בכלל יעפו באוויר.

זהו, כעת כשאתם מכירים אתה המתנות הכי מגניבות והכי חשוב, תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל לתכנן מה אתם מביאים. בהצלחה!