5 הטיפים הטובים ביותר לשימוש ב-Snapchat!.

5 הטיפים הטובים ביותר לשימוש ב-Snapchat!

כולנו מכירים את סנפצ'אט, פשוט לצלם, לשלוח ולחכות שיעלם, אך האם יש יותר מזה? ריכזנו לכם את הטריקים המגניבים ביותר לשימוש הכי יעיל באפליקציה!

מי לא משתמש ב-Snapchat? אפשר לשלוח הודעה מבלי שאנשים יוכלו לשמור את התמונה. אדיר, נכון? בלי שום קשר לכל השמועות שיש סביב האפליקציה או בכלל המסר שיש למכשיר - הנה הטיפים והטריקים הכי טובים לשימוש במכשיר. אתם חייבים לנסות!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הגדרות מתקדמות

בכדי באמת לנצל את הסנפצ'אט במלואו, יש להכנס להגדרות ללחוץ על Manage, ופשוט לסמן ב-וי הכל! ואז הסנאפים האמיתיים יתחילו.

פילטרים 

כמו באינסטגרם, ניתן לשחק בגווני הסנאפ באמצעות דפדוף בין הפילטרים השונים. בנוסף לפילטרים של גווני צבע, קיימים פילטרים מותאמי מצב. לדוגמה: מצב שעון - שמראה את השעה שבה צילמת את הסנאפ, מצב מהירות - שמראה את המהירות שאתה נמצא ברגע בצילום, מצב טמפרטורה - שמציג את הטמפרטורה שבה אתה נמצא ועוד.

צפייה חוזרת בסנאפ

בטעות פספסתם את הסנאפ? סתם רוצים לראות שוב? אפשרות מגניבה שלא הרבה יודעים עליה היא ה-Replay, שבאמצעותה ניתן ללחוץ על סנאפ שכבר פתחתם ולראות אותו שוב! אך יש קאטץ', ניתן להשתמש באופציה הזאת פעם אחת ביום, אז תהיו זהירים!

פלאש קדמי

רוצים לעשות סלפי אבל נמצאים בחדר חשוך? פשוט תלחצו על הברק בסנאפ, והפלאש הקדמי יופעל, גם אם אין לכם פלאש קדמי מובנה במכשיר! איך זה עובד? האפליקצייה פשוט מגבירה את בהירות התמונה עד כדי כך שניתן לצלם אפילו בחושך.

מספר החברים הכי טובים

בלחיצה על שם המשתמש, ניתן לראות את שמות מי שאיתם מדבר הכי הרבה, או לפי הגדרת הסנאפצ'אט ה- Best Friends . בדרך כלל האפליקצייה מציגה את שלושת האנשים שאיתם אתה הכי מדבר, אך אם אתם רוצים לראות ולבדוק אפילו יותר, ניתן להעלות את המספר ל-5 או 7 בהגדרות, וכך לראות מי באמת החברים הטובים ביותר בסנאפצ'אט.

עדיין לא הבנתם? הנה סרטון שיסביר לכם את הכל בפשטות.

אז איך עושים את זה?
 

אז מה אתם חושבים? ספרו לנו!

תגובות