המומלצים שלנו: זה מה שכדאי לכם לראות בנטפליקס. adobestock

המומלצים שלנו: זה מה שכדאי לכם לראות בנטפליקס

מתלבטים מה לראות בנטפליקס? הרכבנו עבורכם רשימת המלצה ענקית של סדרות על פי ז׳אנרים • (מתעדכן)

מחפשים מה לראות בנטפליקס? עשינו לכם רשימה ענקית ומתעדכנת של כל התכנים המומלצים שלנו ברשת הסטרימינג. הרשימה מחולקת על פי קטגוריות ולפי סדר אקראי. תהנו! 

מדע בדיוני

1. המפתחות של משפחת לוק

הסדרה, שמבוססת על קומיקס פופולרי, מספרת את סיפורם של שלושה אחים שעוברים לגור בבית ישן לאחר שאביהם נרצח. עד מהרה הם מגלים שהבית מלא במפתחות קסומים שמעניקים להם כוחות ויכולות מיוחדים.

2. הפלאש

עלילותיו של בארי אלן, הלוא הוא ״הפלאש״ - גיבור העל המהיר בעולם (מהיקום של DC). כמעט בכל פרק בארי וחבריו נתקלים בנבל חדש המאיים על העולם ועל הפלאש וחבריו.

 

3. גורל: סאגת הווינקס

מבוססת על הסדרה המצויירת ״מועדון ווינקס״. סיפור התבגרותן של חמש פיות צעירות שלומדות ב"אלפיה", פנימייה קסומה בעולם האחר. חמש הפיות לומדות לשלוט בכוחות הקסם שלהן ובמקביל חוות אהבה ויריבות – ונלחמות במפלצות שמאיימות על עצם קיומן.

 

4. המאה

עתיד אפוקליטי ובו בני האדם מתגוררים על חללית אחת (״התיבה״) לאחר שכדור הארץ הושמד. חבורה של מאה צעירים אסירים (מעל גיל 18) שנידונה למוות, נשלחת לכדור הארץ אחרי 97 שנים כדי לאבחן אם ניתן לחזור להתיישב בו, בגלל דילול אוכלוסייה מתבקש שנאלצים לעשות בתיבה. המאה מגיעים לכדור הארץ ומבחינים כי הכוכב לא הושמד לגמרי ואפילו יש בני אדם שהתגוררו בו בכל הזמן הזה. הם יצטרכו ללמוד להסתדר אחד עם השני, לקחת החלטות גורליות וללמוד לפתח בעצמם את המקום.

5. זאב צעיר

נער בשם סקוט מק׳קול ננשך על ידי איש זאב בעיירה דמיונית בשם ביקון היליס בקליפורניה. הוא הופך לאיש זאב בעצמו ונאלץ להסתיר את זה, אך לא הכל קל - שכן השינוי גורר איתו פיתויים וסכנות חדשות. 

6. טיטאנים

הסדרה עוקבת אחרי רובין (עוזרו של באטמן) המגיח מתוך הצללים של גות'אם סיטי כדי להוביל קבוצה של גיבורים - רייבן, סטארפייר וביסט בוי. גיבורי העל הצעירים מאחדים כוחות לכדי צוות חדש ונאבקים בשדים הפנימיים שלהם כדי להציל את כדור הארץ מפני הרשע. מהר מאוד הם מגלים שלבדם הם שבורים, ביחד הם טיטאנים.

7. מראה שחורה

כל פרק עוסק בנושא אחר. הסדרה עוסקת בהשלכות של החיים בעידן המודרני וכן בהשלכות של התפתחות הטכנולוגיה והשפעותיה על האנושות. כאמור, כל פרק אפוף בעלילה אחרת ומותחת שנותנת לנו מראה שחורה למציאות העכשווית והעתידית. 

8. דברים מוזרים

ויל, בן ה-12, נעלם לאחר שמותקף בידי יצור מסתורי בביתו. חבריו מייק, לוקאס ודאסטין יוצאים לחפש אותו ונתקלים בילדה מסתורית מפוחדת. הם מחליטים לאסוף אותה לביתו של מייק והיא מצטרפת אל החבורה הצעירה. הילדה מציגה את עצמה כ׳אילבן׳ (11) בהתאם לקעקוע המסתורי על הזרוע שלה. בהמשך יתברר כי היא נושאת כוחות על טבעיים ויחד הם יתמודדו עם יצורים על טבעיים ומעקב אחר מעבדת מחקר שעורכת ניסויים מטורפים.

9. אגדות המחר

מה קורה כשחבורת נבלי על מהיקום הטלוויזיוני של DC מאחדת כוחות יחד עם אנשים נוספים בעלי כוחות? קבוצת גיבורי על חדשה שנוסעת בזמן ופותרת משברים על טבעיים.

 

10. סופרגירל

בת דודתו של גיבור העל סופרמן. מסתבר שקארה זור-אל (AKA סופרגירל) נשלחה במקור למשימה להגן ולהדריך את בן דודה, אך החללית שלה נתקעה בחלל וקאל-אל (סופרמן) נאלץ להסתדר בכוחות עצמו. קארה, גם היא בת קריפטון לומדת להסתדר עם כוחותיה ובבגרותה הופכת גם היא לגיבורת על בפני עצמה.

11. ריאליטיZ

בזמן שידורי תכנית הריאליטי ״האולימפוס״ (מעין גרסה בדיונית של ״האח הגדול״), זומבים משתלטים על העולם. מתמודדי התכנית הם בין הניצולים הבודדים בעולם, וכשהמציאות החדשה נחשפת בפניהם הם נאלצים לשרוד עם הכלים העומדים לרשותם.

12. צל ועצם

הסדרה מתקיימת בעולם עמוס במלחמה, כאשר הסיפור העיקרי מתמקד בחיילת יתומה בשם אלינה סטרקוב ששחררה כוח יוצא דופן שעשוי להיות המפתח לשחרור מדינתה מכל האסונות. 

14. המקוריים

סדרת הספין אוף של ״יומני הערפד״ המתמקדת בסיפורם של שלושת האחים מבית משפחת מייקלסון, הלוא הם הערפדים המקוריים.

 

15. מורשת יופיטר

הדור הראשון של גיבורי-העל הגן על העולם במשך עשרות שנים. האם יצליחו ילדיהם להמשיך את המורשת האגדית?  

16. אקדמיית המטרייה

סיפורה של משפחה לא מתפקדת של גיבורי-על שהיו פעילים כילדים, כעת, לכשגדלו, נותרו להם שמונה ימים להתאפס ולהציל את העולם מפני אסטרואיד שישמיד את כדור הארץ.

 

17. מניפסט

מה אם היינו אומרים לכם שהמטוס ממלזיה נסע חמש שנים קדימה בזמן ולכן הוא נעלם? אולי במניפסט המטוס הוא לא מלזי, אלא טיסת 828 מג׳מייקה שבמהלכה מתרחשת סופה מפתיעה משום מקום. המטוס נעלם מהרדאר ומופיע לאחר חמש שנים. בזמן הזה הנוסעים נחשבו למתים ו״שובם לחיים״ מעורר לא מעט בעיות וכוחות מפתיעים.

 

דרמה

  1. 1. ריברדייל

  2. ארצ׳י וחבריו גרים בעיירה בדיונית בשם ״רייברדיל״, הם לא ציפו שהעיירה מסתירה סודות אפלים במיוחד, אותם הם מגלים בעצמם בזה אחר זה, ומציאותם משתנה בהתאם.
  3.  
  4. 2. אקדמיית החממה

  1. רימייק לסדרת הנוער ״החממה״ הישראלית. ״הגרינהאוס״ נמצא הפעם בחוף הדרומי של קליפורניה אליו מגיעים האחים היילי ואלכס וודס, שאמם נהרגה בתאונת חללית בעת מסעה כאסטרונאוטית. היילי מתקבלת לבית ״העורבים״ המלומדים ואילו אלכס לבית ״הנשרים״ הספורטאים. בסדרה מככבים גם שחקנים ישראלים.
  2.  
  3. 3. 13 סיבות

  4. תלמידת תיכון בשם האנה בייקר מחליטה לשים קץ לחייה, אך מותירה מאחוריה 13 קלטות טייפ בהן הקליטה את הסיבות שגרמו לה לעשות את המעשה הנורא. כל קלטת מכוונת לאדם אחר. חבריה הכמעט יחיד, קליי ג׳ונסון נחוש למצוא את מי שגרם לה להחליט לבצע את המעשה.
  5.  
  6. 4. אליטה (מעל גיל 16)

  7. שלושה נערים ממעמד הפועלים מקבלים מילגה ללמוד בתיכון האליטיסטי ביותר בספרד, הם רואים בכך הזדמנות של פעם בחיים. אבל הכול מתהפך כשכל תלמידי הכיתה הופכים להיות חשודים ברצח.
  1. 5. עולם חדש
  2. קבוצת צעירים מגיעה בצורה מסתורית וללא מודע ליקום מקביל בו כל המבוגרים לא קיימים. יחד הם מנסים לפענח את הסיבה לכך, תוך כדי שמישהו צריך לקחת על עצמו להנהיג עליהם סדר. במקביל אחותה של אלי, גיבורת הסדרה נרצחת על ידי אחד מהצעירים בעיירה. 
  3.  
  4. 6. חופים של סודות

חבורת בני נוער נחושים לגלות מה עלה בגורלו של אביו של ג׳ון בי, מנהיג החבורה. הם מוצאים רמז על סירה שמובילה אותם לאוצר מסתורי. הגילוי מוביל לשורה של דרמות מפתיעות והתמודדויות כואבות.

 
  1. 7. שבריריות (מגיל 16)

  2. רקדנית צעירה מקבלת הזדמנות להצטרף לאקדמיית בלט נחשבת במיוחד, אך מהר מאוד היא מגלה שהצטרפותה מתרחשת על רקע נפילתה המסתורית של הרקדנית הקודמת מהגג והחשודים הם חבריה ללהקת המחול.
  3.  
  4. 8. איזה בלאגן השארת (מעל גיל 16)

  5. בדומה ל״שבריריות״, מורה מחליפה מצטרפת לתיכון חדש, אך היא מגלה מהר מאוד על רומן שהתקיים בין תלמיד בעייתי ומסתורי לבין המורה הקודמת בתפקיד, שלא ברור אם היא נרצחה או שמה קץ לחייה.
  6.  
  7. 9. הרחק

אסטרונאוטית בשם אמה גרין נשלחת למאדים יחד עם צוות חלל בינלאומי. אמה מותירה מאחור בעל שחווה בעיה רפואית מלחיצה רגע לפני המראתה ובת מתבגרת. במהלך המסע היא נקלת בקשיי חלל ובקשיים בפיקוד על חבריה לצוות. האם הם ישרדו?

אקשן ומתח

1. נמלטים

אדם גאון ומצליח בשם מייקל סקולפילד מכניס את עצמו לכלא על מנת לחלץ את אחיו החף מפשע שנידון לעונש מוות ומעביר את שהותו עד המועד בכלא. למייקל יש תכנית מפורטת וחכמה במיוחד לכל התרחישים ועל מנת שהתכנית תעבוד. אך מה הוא יעשה כשיצוצו דברים בלתי צפויים והאם התכנית שלו באמת תצליח? 

2. בפנים (מגיל 16)

מאקרנה פריירו נכנסת לכלא בעקבות עבירות מס שעשתה בעבור הבוס שלה, איתו ניהלה רומן. היא נכלאת בכלא נשים אכזרי ונאלצת להתמודד עם האסירות הקשוחות והבעייתיות שלא פעם מאיימות על חייה. מרגע כניסתה לכלא חייה מתהפכים ושורת אסונות מגיעים אל חייה. 

3. בית הנייר

חבורת שודדים מתוסבכים בהנהגתו של ״הפרופסור״ הגאון, שודדים את המטבעה הלאומית של ספרד. השוד המתוחכם מתוכנן עד הפרט האחרון, אבל כמתבקש צצים לא מעט התקלות בלתי צפויות. 

4. מי הרג את שרה? (מעל גיל 16)

אחרי שריצה את עונשו בכלא על לא עוול בכפו, אלכס יוצא לנקום במי שרצחו את אחותו והפלילו אותו במותה – ולחשוף את האמת המטלטלת שמאחורי הרצח. 

6. לופן

אסאן דיופ מתכנן את השוד הגדול והמתוחכם שלו בהשראת הדמות הספרותית האהובה עליו - ארסן לופן, זאת על מנת לנקום במשפחה שגרמה לאביו לשים קץ בחייו בכלא לאחר שהואשם על גניבה שלא ביצע.

7. בעקבותיה

אנטוניו מחפש את בתו שנחטפה ומנסה להכניס את עצמו לבית הסוהר בקולומביה כדי להתניע שרשרת אירועים שמשפיעים על חייהם של אינספור אנשים, זאת על מנת לאתר את בתו האהובה. 

מבוסס על סיפור אמיתי

1. המורדת

הסדרה עוקבת אחר אסתי שפירו (שירה האס), צעירה מחסידות גור שבורחת מחיי הנישואים שהטילו עליה בחסידות דרך שידוך. היא בורחת לאמה בברלין ומנסה להתרגל לחיים חילוניים, תוך כדי שהעבר ממשיך לרדוף אותה.

 

2. הרצח של ורסאצ׳ה

העלילה מגוללת את סיפור הרצח של מעצב האופנה ובעל מותג העל ורסאצ׳ה ומציגה גם את נקודת מבטו של הרוצח, אנדרו קוננן, את מה שהוביל אותו לרצח ומה שקרה לו לאחר מכן.

 

3. אלי

הסדרה מבוססת על סיפור חייו של אלי כהן, סוכן המוסד הידוע, שהצליח לחדור למוקדי השלטון בסוריה ובסופו של דבר לשנות את מסלול ההיסטוריה של מדינת ישראל. 

 קומי

1. לוציפר

השטן בכבודו ובעצמו מתגורר בכדור הארץ כבן אדם עשיר ורברבן, אך מה קורה כשהוא מתאהב בחוקרת משטרה וחובר אליה לפצח תעלומות? ומה קורה כשאחיו המלאך ובני משפחה נוספים מגיעים גם הם אל חיי בני האדם?

 

2. מי מפחד ממתיחות?

גייטן מטאראצו מ״דברים מוזרים״ על תקן המנחה: "מי מפחד ממתיחות" היא תוכנית המצלמה הנסתרת שמלאה ברגעים של אימה והומור. בכל פרק, שני זרים מוחלטים יוצאים להרפתקה מפתיעה של פעם בחיים, וכשדרכיהם מצטלבות – המשימות שלהם הופכות להפתעות על-טבעיות.

 

3. Glee

הדרמה הקומית האייקונית והמוזיקלית האהובה עוקבת אחר מקהלת תיכון מקינלי. הסדרה מלווה את הלהקה בהכנות לתחרות הלהקות תוך כדי לא מעט דרמות, רגעים קורעים וקאברים מושלמים.

 

4. חברים

סדרה אייקונית נוספת ואחת האהובות ברשת הסטרימינג. הסיטקום עוסק בחבורת חברים פרועים ומתוסבכים בניו יורק שעבור כל אחד מהם החיים לא חסכו ברגעים קומיים (עבורנו הצופים, כן?)

 

5. איך פגשתי את אמא

עלילת המסגרת מתקיימת בשנת 2030 ובו טד מספר לילדיו על רצף האירועים שגרם לו להכיר את אמם.

 

6. ברוקלין 99

הסדרה עוקבת אחר מחלקת הבילוש של יחידת 99 בברוקלין. הסדרה מתחילה עם מינוי של מפקד חדש ליחידה. מדובר בחבורת חוקרים לא חכמה במיוחד, מה שמוליד לא מעט רגעים קורעים.

7. השכן

חבייר, טיפוס לא מוצלח במיוחד חווה פרידה מחברתו שמזלזלת בו בדיוק בלילה בו חייו משתנים. הוא הופך במפתיע לגיבור על שנאלץ לשמור על היקום, אלא שהוא לא בדיוק יודע להסתדר עם המצב החדש ועם העובדה שהאקסית שלו היא עיתונאית שמנסה לחשוף את זהות הגיבור המסתורי שצץ.

 

 8. אמילי בפריז

הסדרה עוקבת אחר צעירה בשם אמילי משיקגו שעוברת לפריז כדי לסייע לחברת שיווק מקומית, בעוד שהיא לא יודעת כלל את השפה. היא מתרגלת לחיים במדינה זרה לחלוטין ונחושה להצליח למרות הכל.

 

9. סופרסטור

אהובים ״קופה ראשית״? אז בטח תאהבו את ״סופרסטור״. הסדרה הקומית עוקבת אחר חנות ׳כלבו׳ בארצות הברית עם עובדים הזויים במיוחד שגורמים להכל להראות מצחיק יותר. בכל פרק יש לקוח הזוי או התרחשות שמתארת במדוייק את מה שעבור על כולנו בחנויות הללו.

 

דוקו וריאליטי

1. חיות רעות

בעולם ההזוי של גידול חתולים גדולים, עולם ששופע טיפוסים אקסצנטריים שלא פוגשים כל יום, יש דמות אחת יוצאת דופן במיוחד: ג'ו אקזוטיק, פוליגמיסט לוחמני וזמר קאנטרי לעת מצוא, שמנהל גן חיות באוקלהומה. לצד ג'ו, טיפוס כריזמטי עם שיקול דעת לקוי, פועלים עוד שלל טיפוסים גדולים מהחיים – ברוני סמים, נוכלים ומנהיגי כתות – שלכולם יש רק דבר אחד בראש: חתולים גדולים והמעמד ותשומת הלב שגני החיות המסוכנים שלהם מושכים. העניינים מתחילים להסתבך כשנכנסת לתמונה קרול בסקין, פעילה למען חיות שבבעלותה מקלט לחתולים גדולים. כשקרול מאיימת לסגור את גני החיות של המגדלים, נוצרת יריבות שבסופו של דבר מובילה למעצרו של ג'ו באשמת הזמנת רצח וחושפת סיפור בלתי-נתפס שבו הדבר היחיד שמסוכן יותר מחתול גדול הוא בעליו.

 

2. הצעצועים שעיצבו אותנו

הסיפור מאחורי כמה מהצעצועים הבולטים והאייקונים שעיצבו את הילדות של לא מעט מאיתנו.

 

3. משפחת קרדשיאן

המשפחה הכי מזוהה עם עולם הריאליטי הגיעה סוף סוף לנטפליקס עם שלל העונות המצליחות שלה. הריאליטי עוקב אחר משפחת קרדשיאן-ג׳נר בעולם הבידור ועם המורכבות של חייהם בפסגה.

 

4. 2025

הריאליטי הישראלי אומנם לא צלח כאן בעת שידורו, אך בכל זאת מצא את דרכו בנטפליקס ואולי זה זמן להעניק לו הזדמנות שנייה. מדובר בריאליטי שאפתני על עיר עתידנית, המשתתפים הם תושבי העיר הנאלצים לקחת החלטות קטנות וגדולות כשכל הזמן מהדהד בראשם סכום הכסף שלהם שאמור לשמור על כל אחד מהם במשחק. בניגוד לתכניות ריאליטי אחרות בז׳אנר, כאן בכל שבוע מוכנס תושב חדש במקביל להדחות.

 

5. המסלול הבוער

אהבתם את וופאאווט ונינג׳ה ישראל? אז אתם לגמרי תאהבו את המסלול הבוער. מדובר בתכנית כייפית ובה בכל פעם מתמודדים קבוצות שונות עם רצפה דמוית לבה לאורך מסלול שלם. על המתמודדים לצלוח את המסלול מבלי לגעת בלבה בכלל, בדיוק כמו במשחק הילדים המוכר.

 

6. זאק אפרון: עם שתי רגליים על הקרקע

השחקן זאק אפרון וגורו החיים הבריאים דארין אוליאן יוצאים למסע ברחבי העולם ומחפשים דרכים לחיות חיים בריאים דרך הטבע.

 

7. HIGH SCORE

תמיד תהיתם איך התגלגל עולם הגיימינג ומשחקי המחשב? הסדרה הזאת תעשה סדר גם לחובבי הז׳אנר וגם למי שלא.

 

 8. זירת הפשע: תעלומה במלון ססיל

מלון ססיל במרכז לוס אנג'לס, ששיכן רוצחים סדרתיים וידע מספר מקרי מוות בטרם עת, ידוע לרבים כמלון הקטלני ביותר בעיר, ובפרק האחרון בהיסטוריה האפלה של המלון: היעלמותה של סטודנטית צעירה בשם אליסה לם.

 

9. החיים בצבע

סדרה תיעודית שעושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדי להראות איך בעלי חיים נעזרים בצבעים כדי לשרוד ולפרוח בסביבת המחיה שלהם. 

 

 ישראלי

1. פאודה

הסדרה עוקבת אחר דורון קביליו, מפקד צוות מסתערבים המנסים לחסל בכיר מבוקש בחמאס. ״פאודה״ מציגה את נקודת המבט הישראלית וכן את נקודת מבטו של בכיר החמאס - אבו אחמד - ״הפנתר״. בכל עונה הם מתמודדים עם יעד חיסול חדש, האם הם יצלחו? האם הם יאבדו חברים?

 

2. המדרשה

צוערים מכל שכבות החברה הישראלית עוברים אימונים אינטנסיביים כדי להצטרף לשורותיו של שירות המודיעין החשאי והנחשב ביותר של המדינה, המוסד.

 

3. בשבילה גיבורים עפים

דרכיהם של ארבעה חברים לפלוגה נפרדו בעקבות ריב צורב. כעבור מספר שנים, הם יוצאים ביחד לקולומביה בחיפוש אחר חברתם, שנחשבה למתה.

4. שטיסל

משפחה חרדית שחיה בשכונה חרדית בירושלים מתמודדת עם אהבה, אובדן וקשיי היומיום.

 
תגיות
תגובות