ראש השנה כבר פה: אפליקציות לקניית מתנות. צילום: צילום מסך מהסרטון

ראש השנה כבר פה: אפליקציות לקניית מתנות

ראש השנה כבר פה ואתם מתארחים אצל חברים. מה מביאים ומאיפה קונים את כל המתנות האלו? אנחנו מצאנו לכם את האפליקציות שיעזרו לכם. מוכנים? תכינו את הארנקים

החגים כבר כאן והכי קרוב עלינו הוא ראש השנה. אתם מתארחים במשפחה או אצל חברים, ועדיין לא קניתם מתנה, מה עושים? פותחים את המכשיר וקונים דרך אפליקציות מתאימות. מוכנים? ארנקים לשלוף ולחפש מוצרים!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Gotit - יש הכל

"GOTIT" נועדה כדי להפגיש וליצור חיבור בין הפייסבוק והאינסטגרם במסגרת רשת חברתית חדשה לקניות באמצעות שיתוף המוצרים שנרכשו ומציאת מוצרים שחבריהם רכשו וממליצים עליהם. עוד ניתן לעשות באפליקציה הזו זה לשתף ולעקוב אחר החברים, להמליץ על חנויות אהובות ושוות תוך כדי הקלות חיבור בין האינסטגרם והפייסבוק.

 

בנוסף ניתן גם למצוא מוצרים מבלי לחרוש את רשתות האופנה והצרכנות השונות. משתמשי האפליקציה יכולים לספר לחבריהם על מוצר חדש שקנו ובאיזו חנות עשו זאת, מנה מומלצת במסעדה, ספר וכל דבר שעולה על רוחם. רוצים להוריד? בחנות אפל ובחנות האנדרואיד, ההורדה זמינה!

לופה - אלבומי תמונות

מה כל כך מיוחד באפליקציה הזאת? אפשר לערוך אלבום תמונות במהירות רבה. לאחר בחירת התמונות הן יסודרו באופן אוטומטי בדפי האלבום, בסדר כרונולוגי. האפליקציה תוכל לזהות תמונות אשר צולמו באותו תיזמון ותקבץ אותן יחד. לאחר מכן, יוכלו המשתמשים לבחור בכל אחת מתבניות העיצוב הקבועות, או להתאים עיצוב אישי כרצונם.

 

חשוב לציין כי האפליקציה זמינה למשתמשי אפל ובתוכם רק אלו שמחזיקים במכשיר ה-iPad. המחירים מתחילים מ-52 שקלים והלאה.

"עברית" - ספרים דיגיטליים

מה זה "עברית"? ספרייה המכילה למעלה מ-2,500 ספרי מקור ותרגום דיגיטליים (המקבילים לעותקים המודפסים) במגוון ז'אנרים. אפשר להזמין ספר דיגיטלי מתנה דרך אפליקציית "עברית" בסמארטפונים או בטאבלטים של אנדרואיד, כמתנה לחג.

ההורדה זמינה לאנדרואיד ולאייפון (בהורדה דרך הספארי) והמחיר לספר נע בין 37-42 שקלים ולרגל החגים, "עברית" תציע מגוון של ספרים אטרקטיביים ב-25 וב-30 שקלים (המבצע תקף עד סוף סוכות).

תגובות