Oppo חשפה: מכשיר שמתמחה בצילומי סלפי.

Oppo חשפה: מכשיר שמתמחה בצילומי סלפי

חברת Oppo חשפה לאחרונה מכשיר המתמחה בסגנון הצילום שכבש את העולם

אין אחד שלא עושה היום סלפי, שלא הצטלם היום בסלפי ובטח שלא אמר "לא" לסלפי. חברות הטכנולוגיה השונות מפתחום משנה לשנה יותר ויותר גאדג'טים מעניינים לסמארטפונים שלנו, והפעם זה למצלמה הקדמית, בדגש לתופעת "הסלפי" שכבשה אותנו השנה. יש כאלו שהגדילו את העדשה הקדמית ושיפרו את איכות הצילום שלה ויש כאלו שמוציאות מכשירים חדשים במיוחד לצילום סלפי. 

בימים האחרונים שוחררו תמונות רשמיות מהמכשיר החדש "N3" של חברת Oppo, מכשיר הדגל החדש של החברה. מטרתו היא ברורה: צילום סלפי באיכות גבוהה. הגאדג'ט שהחברה הכניסה למכשיר זה, הוא ציר הנמצא על ראשו של המכשיר – שבו ישנה מצלמה אחת לשני שימושים – קדמי ואחורי. כך שהמצלמה יכולה להסתובב לשני הכיוונים, וזה מה שמביא לנו בעצם לראשונה בעולם – מצלמה אחת שמצלמת גם צילום קדמי וגם אחורי (לא בו זמנית כמובן).

 

המכשיר אמור לכלול משטח מגע בגב המכשיר, שמיועד להקל על חווית השימוש בטלפון ביד אחת (בדומה ללחצנים של מכשירי ה-LG G2 ו-G3 של חברת LG). בנוסף, כמו חברות סיניות נוספות, המכשיר יגיע, עם רום מותאם אישית. למרות היתרונות הרבים והמיוחדים הללו, יש גם חסרון אחד בולט והוא כי לגליל בראש הטלפון ככל הנראה יש סיכוי טוב להתפרק אם הטלפון ייפול נפילה משמעותית.

נתונים נוספים כגון פרטים טכניים על המכשיר עדיין לא נחשפו, חרף העובדה שהמכשיר עדיין לא הוכרז וזוהי רק תמונה מודלפת.

תגובות