7 טיפים שיהפכו את הצילום בסמארטפון למגניב יותר .

7 טיפים שיהפכו את הצילום בסמארטפון למגניב יותר

נוף יפה? מסמך חשוב? סתם סלפי עם האנשים שאנחנו אוהבים? בקיצור לא חסר, אך האם זה כל מה שאפשר להשיג עם מצלמת הסמארטפון הממוצעת?

1. פנורמה מתמשכת

בדרך כלל משתמשים בפנורמה כדי לצלם תמונה רחבה יותר, או מכמה שיותר זוויות, אך זה מסתבר שזה לא הכל. ניתן להתחיל את צילום הפנורמה, לצלם אדם, ואותו אדם מסתובב וחוזר לתמונה שוב שוב, מה שיוצר תמונה אחת של אותו אדם בפוזות שונות. נחמד לא? 

2. נסיעת פנורמה

אך עדיין לא סיימנו עם הפנורמה! בנסיעה ארוכה באוטו ומחפשים מה לעשות? בטריק הזה עליכם לעשות דבר פשוט, לשים את המצלמה על מצב פנורמה, ופשוט להניח על החלון תוך כדי שהאוטו נוסע, כל השאר יקרה לבד. תתפלאו אילו תמונות יפות יכולות להיווצר כך. 

3. עדשות זום

רוצים לצלם תמונה מרחוק אך בלי זום בכדי לא לפגוע באיכות? אל דאגה, אתם יכולים לשים את מצלמת המכשיר על עדשת משקפת או אפילו זכוכית מגדלת, מה שיתן תמונה מדויקת יותר מבלי לפגוע באיכות, ואפילו מסגרת עגולה של עדשה בשביל האומנותיות.

הטריקים!
 

4. זום מיקרוסופי

ללא ספק אחד הטיפים המגניבים ביותר הוא חיבור האויבים הותיקים - סמארטפון ומים. בהפלת טיפת מים אחת, ניתן לצלם דברים קטנים במיוחד, ללא חשש שהמכשיר יהרס או שהטיפה תעלם שהרי בכל זאת, טיפה אחת. בנוסף לצילום המיקרוסקופי, הטיפה מעניקה פילטר טבעי שאפילו לא יאכזב את האינסטגרם.

5. המשקף

מכירים את הדבר המוזר הזה שאיתו מכסים את החלונות במכונית? אז מסתבר שהוא שימושי גם לצילום. באמצעות החזקתו בידי המצטלם כאשר הוא כלפי מעלה, בעת הצילום נוצרת השתקפות מדהימה שיוצרת תמונה שנראית כמו צילום מקצועי לחלוטין.

6. סלפי מקצועי

התעייפתם מלהרים את היד כל הזמן בשביל סלפי? לא בקטע של מקל סלפי? קבלו את הטריק הבא. כהתחלה תזדקקו למאחז למכשיר, שבסרטון מוסבר איך להכין למקרה שאין לכם. חברו אוזניות, ובלחיצה על "+" המכשיר מצלם,שימו את המאחז איפה שאתם רוצים, לחצו על האוזניות, והנה - סלפי למופת.

7. מתחת למים

אין לכם מכשיר חסין ורוצים גם לצלם מתחת למים? הטיפ הנ"ל מציג פיתרון פשוט ויצירתי אך מאוד מגביל. הניחו את המכשיר בתוך כוס, ופשוט החזיקו את הכוס במים! המים לא יגיעו למכשיר, ועדיין תוכלו לצלם תמונות מימיות.

תגובות