מישהו זוכר את קנדי קראש? גרסה חדשה ועוד 2 משחקים. צילום: צילום מסך מהסרטון

מישהו זוכר את קנדי קראש? גרסה חדשה ועוד 2 משחקים

כולנו אוהבים לשחק במכשיר שלנו , להוריד אפליקציות ולחרוש עליהן המון המון זמן. איזה משחקים תפסו את תשומת ליבנו? אתם חייבים לשחק בהם!

Candy Crush Soda

זוכרים את המשחק הישן? יש אנשים שעדיין משחקים בזה? אז יש לי הפתעה בשבילכם, יש גרסה חדשה למשחק, שמוסיפה קצת למשחק. מה העדכון? הפעם יש סודה. מה? כן, כן, סודה. צריך למצוא את בקבוקי הסודה באותו הצבע ולכסות את הכמות שצריך.

המשחק נראה בדיוק אותו דבר, עם מיליון שלבים, אך השינוי הזה מוסיף עוד קצת לקושי הקיים. ממליצים לשחק עכשיו ולא להימכר לזה כמו בקודם! המשחק זמין במכשירי אנדרואיד ובחנות אפל, מוזמנים להוריד!

 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Stick Hero

המשחק הזה דווקא מאוד הפתיע. מה עושים במשחק? לוחצים לחיצה ארוכה על מסך, שבונה מן גשר או מקל שעליו צריך ללכת בשביל להגיע לצד השני. עשיתם פחות מדי? נפלתם. יותר מדי? נפלתם. המשחק הזה דורש ריכוז רב ויכולת הבחנה גבוהה.

מאוד אהבתי את המשחק הזה. אני יכול להתחיל לשחק ואחרי מיליוני טעויות להבין שהצלחתי לעבור רק 16 בלוקים במשחק. זה מאוד משעשע לראות את החברים נלחמים עם המשחק. המשחק זמין במכשירי אנדרואיד ובחנות אפל, מוזמנים להוריד!

 

>> הצטרפו לפייסבוק של פרוגי <<

Circle

אלו סוגי המשחקים שפשוט אפשר לשחק ולא להפסיק. מה שצריך לעשות זה לעבור מסלול, כשכל מה שאסור לכם, זה לגעת בברזל שבתוך העיגול. זה משעשע, כיפי וממש מאתגר.

גם במשחק הזה מאוד נהניתי, אבל אני חייב להודות שאני נפסלתי המון. השיא שלי לא כל כך גבוה, אבל עדיין, ממש כיף לנסות לעבור את מה שהצלחתי קודם. יש לכם נסיעה ארוכה לבית הספר? משחק שמאוד מתאים! המשחק זמין במכשירי אנדרואיד ובחנות אפל, מוזמנים להוריד!

 

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות