Bip It! להפעיל את הסמארטפון בלי לגעת. פייסבוק

Bip It! להפעיל את הסמארטפון בלי לגעת

Bip-It , אפליקציה ישראלית אשר הציבה רף חדש לתחום הפקודות הקוליות, כאשר חלק מזה היא התמיכה בעברית. אז למה היא מסוגלת? בדקנו

לאחרונה, אנחנו נתקלים במספר אפליקציות מתקדמות בתחומים שונים. הפעם, נכיר לכם אפליקציה חכמה ומיוחדת שמבחני השטח והתוצאות מפתיעות. מוזמנים להכיר אפליקציה חדשה שתעזור לנו לבצע פקודות בסיסיות ואף יותר באמצעות הקול שלנו בלבד. בתקופת האפליקציות ראינו לא מעט אפליקציות דיבור שמנסות להביא חדשנות ולצערנו לא מצליחות לענות על הפתרון. הם לא מצליחות להבין ותרגם, חלקן לא מבינות עברית ועוד.

הפעם, נפגיש אתכם עם אפליקציה בשם "Bip It", אפליקציה טובה וייחודית של פקודות קוליות שאנחנו קוראים להן "מודרניות". נתחיל, ראשית כול האפליקציה זמינה לבעלי האייפון והאנדרואיד כאחד. אז מה היא בעצם נותנת ומאפשרת לנו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחר ההורדה שלוקחת מספר דקות, ניכנס לאפליקציה ונתחיל לעבוד. יתרון חשוב מאוד, שאין צורך בהירשמות סיסמאות ודברים מקשים כאלה ואחרים. באפשרותנו לגשת לאפליקציה במהירות ובקלות.באפליקציה ישנם מספר פקודות קוליות בסיסיות ומודרניות שעוזרות לנו במהלך נהיגה, משחק מחשב ובעיקר שאינינו פנויים עם הידיים שלנו.

"התקשר"

בפעולה זו, נלחץ על לחצן הדיבור המופיע בעיגול גדול. ונגיד את השם הרצוי באופן הבא, "התקשר לשמוליק וייצמן". לאחר שהאפליקציה מזהה את השם תוך מספר שניות היא מודיעה לכם כי היא מתקשרת לשמוליק ומתחילה אוטומטית בתהליך החיוג עצמאית.

"הודעה"

בפעולה זו, נלחץ על לחצן הדיבור המופיע בעיגול גדול. ונגיד את השם אליו אנחנו מעוניינים לשלוח הודעה. לדוגמא: "הודעה לאמא". תארו לכם שאתם משחקים במחשב, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור הדיבור לומר את המשפט "התקשר לאמא" ולאחר מכן להכתיב לה את ההודעה.

לדוגמא: "אני מכין שעורים", לאחר שהכתבנו את ההודעה האפליקציה תקריא לנו הודעה זו ותבקש אישור שליחה או עריכה מחדש במידת הצורך.

"ניווט"

בזמן נסיעה, נוכל לדבר עם האפליקציה ולומר את הכתובות המדויקת אליה אנו רוצים להגיע. לדוגמא: "נווט לאחד העם 17 תל אביב", לאחר אמירה זו תיכנס האפליקציה לתוכנת ניווט שאותה הגדרתם מראש (לדוגמא: Waze) ותכוון אותכם למקום.

"תזכורת"

אפשרות זו חכמה ומתוחכמת מאוד. באפשרות זו עלינו ללחות על הכפתור ולדבר "חופשי" עם האפליקציה, לדוגמא: "תזכורת מחר שיעור נהיגה בשעה: 18:00" לאחר הכתבה זו, האפליקציה תיכנס אוטומטית ליומן בטלפון ותרשום ביום ובשעה המדויקת את התזכורת שלכם אוטומטית.

"חיפוש"

עוד אפשרות מגניבה, תוכלו לחפש במנוע החיפוש (לדוגמא: Google) כל דבר שתרצו, כגון: "חפש את מסעדת אמא ירושלים", והתוצאות לא יאחרו להופיע בצג המכשיר.

"נגן"

באפשרות זו, נוכל תוך כדי ריצה או אפילו הליכה ברחוב להחליף שיר או להחליט לבקש מהטלפון לנגן לנו שירים אוטומטית. לדוגמא: "נגן את David Bowie" והמוסיקה תוך מספר שניות תשמע.

"וואטספ"

אופציה מודרנית וחשובה מאוד עברנו, באופציה זו נוכל לבקש מהסמארטפון שלנו לפתוח הודעת WhatsApp עם חבר או עם כל אחד אחר. לדוגמא: "וואטספ לאביעד" והשיחה עם החבר תופיע על המסך. לאחר מכן, נוכל להמשיך ולדבר איתו בהודעות קוליות או רגילות.

שבעת האופציות האלו, יכולים לעזור לנו בהמון מצבים בשגרת היום יום וגם לפעמים. לאחר ההורדות האפליקציה התרשמו מהתוצאות בשטח לטובה ביחס לאפליקציות אחרות שהוצגו בשוק. ממליצים לכם להוריד לנסות ולשתף אותנו מה דעתכם?

תגובות