שמעתם? הגלאקסי 6 יושק בגרסת Edge. משהו כזה. צילום מסך מההכרזה של סמסונג

שמעתם? הגלאקסי 6 יושק בגרסת Edge

כבר חודשים רבים שאנחנו עם "היד על הדופק" מה יקרה עם הגלאקסי 6, האם נלמדו הלקחים מהסדרות הקודמות, מה יכלול הגלאקסי 6, כל הפרטים נכונים? כרגע, נדבר על Edge

לפי הגרסה שחברת סמסונג כנראה תשיק (Edge) אנחנו מבינים כי היא רוצה שהסמארטפון הדגל הבא שלה ישלב וילהיב את הקהל, מה שקודמו לא הצליח לעשות או עשה בצורה חלקית. לכן, בעתיד תציג גרסה שלו בה המסך גולש אל הדופן ומשמש להצגת התראות של המכשיר, אנחנו עדיין תוהים אם זה מה שיכבוש את לב אוהדי החברה.

בזמן האחרון אנו רואים כי נושא גמישות הסמארטפון לא תפס כ"כ תאוצה למעט ה-גלאקסי Round  והפלקס של LG. המכשירים, זכו לגוון ביקורות אך עלתה דעת הציבור לסמארטפון משולב. בהתאם לזאת, החליטה חברת סמסונג להציג בעתיד דגם זה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בנוסף לכך, אנו רואים כי לאחרונה מצבה של חברת סמסונג אינו "זוהר" וכי ה-s5 נמכר פחות מהמצופה. זאת כמובן, בהשוואה ל-אייפון 6 וגרסת הפלוס שלו שזוכים להצלחה ראויה. בעקבות המצב, החליטה החברה לערוך מספר שינויים ולהפסיק את השמועות כי סמסונג כבר אינה בקדמה ואינה קשורה לאנדרואיד. סמסונג מבינה שהיא צריכה לגרום לקהל להגיד "Wow" וכך שוב לזכות לקונים רבים.

לפי השמועות אנו מבינים כי החברה תוציא את המכשיר עם מסך מיוחד אשר בצדו גולש לצד, המסך החדש צריך לשמש לקונים נוחות משמעותית בקבלת התראות בעיקר. בנוסף, דיווח sammobile על המפרט הצפוי של הגלאקסי – מהדיווח ניתן לראות ולהבין כי הגלאקסי 6 עובר חידוש משמעותי וכי בחברת סמסונג לקחו את העניין ברצינות, הרכיבים יותר איכותיים והתכונות - נהדרות.

© צילום מסך מההכרזה של סמסונג

המכשיר S6 יכלול תצוגת Quad HD איכותית במיוחד, מצלמת אחורית של 16 או 20 מגה-פיקסל (ל-S5 יש 16 מגה-פיקסל), ומצלמה קדמית משודרגת של 5 מגה-פיקסל. יתר על כן, תשיק סמסונג את המכשיר עם זיכרון של 32 גיגה כבסיס בדגם הרגיל, יש לציין שהצד הזה מביא יתרון רב וחכם מאוד היות וכיום, האפליקציות והשימוש בסמארטפון דורש מקום רב. והיא כנראה בין הראשונות שמבינות את צורך הקהל. איך באמת יראה הגלאקסי s6 נוכל לראות בהשקה. מעבר לכך, נמשיך לעדכן בשמועות חדשות.

תגובות