WOOOF - רשת חברתית לכלבים בלבד!. צילום: יחסי ציבור

WOOOF - רשת חברתית לכלבים בלבד!

הכירו את WOOOF, החל מהעלאת תמונות של הכלבים עד דיווח בזמן אמת על מפקחים וטיפים ממאלפים ווטרינרים, האפליקציה שתעזור לכם עם החיה

הפלטפורמה שנועדה לשרת את הצרכים הייחודיים של בעלי כלבים בישראל ובעולם, שמה את הכלב, ידידו הטוב של האדם במרכז תשומת הלב ומאפשרת לבעליהם בניית פרופיל אישי לכלב. בנוסף, אפשר להעלות ולשתף תמונות בסגנון אינסטגרם. כמו כן,התראות בזמן אמת על הימצאותם של פקחים באזורים ספציפים תוך סימון מיקום מדויק על המפה– סוגיה כואבת המעסיקה בעלי כלבים רבים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בנוסף, תציע WOOOF לקהילת המשתמשים שלה תמונת מצב עדכנית של הנוכחים בגינת הכלבים השכונתית בזמן אמת (לרבות אלו שבדרכם לגינה), מדור טיפים מבעלי מקצוע מנוסים ומוערכים (מאלפים, וטרינרים ועוד), הצגת בתי עסק, אנשי מקצוע ורופאים וטרינרים על גבי מפה, כולל פרטי התקשרות ושעות פתיחה, וכן הצגת אתרי האינטרנט שלהם מתוך האפליקציה.

האפליקציה מתאימה לבעלי אייפון ואנדרואיד. בפיתוח הטכנולוגי של האפליקציה הושקע סכום הנאמד בכמיליון שקלים. עד כהגייסה החברה כמיליון דולר בשני סבבי גיוס, ממשקיעים מקומיים ובינלאומיים.

© יחסי ציבור

יעל ברויטמן, מייסדת WOOOF, מסרה: "כמישהי שגדלה עם כלבים כל חיי, וקשורה לא פחות לסמארטפון שלי, חיפשתי רבות אחר אפליקציה שתחבר ביני לבין בעלי כלבים כמוני. יש המון אפליקציות "לכלבים" אבל לא מצאתי אף אחת אשר מחברת את כל הפונקציות במקום אחד - לכדי קהילה. הרגשתי שיש צורך אמיתי במשהו שהוא מעבר לאפליקציה, אלא מיזם שבונה קהילה".

תגובות