צפייה מהנה: הושקה אפליקצית YouTube לילדים. צילום מסך מהסרטון

צפייה מהנה: הושקה אפליקצית YouTube לילדים

הכירו את YouTube Kids: הגרסה הידידותית לילדים, נטולת הפרסומות והבטוחה יותר של האפליקציה המוכרת, ושזמינה באפסטור ובגוגל-פליי

הילדים של היום תקועים באייפון. גוגל השיקה רשמית את אפליקצית יוטיוב לילדים. האפליקציה, שזמינה כעת ב-App Store ובגוגל-פליי, מאפשרת להורים דואגים לתת לילדיהם להנות מצפייה בקטעי וידאו המיועדים אליהם, באמצעות מכשירי ה-iOS והאנדרואיד. העיצוב ססגוני, בעל סמלים גדולים, גופן ברור ותוכן מוכר בכל מקום, כל אלה על מנת להיטיב את חווית השימוש בקרב המשתמשים, שבין כה וכה בגיל צעיר. מה לגבי ילדים שעדיין לא למדו לכתוב ולאיית? האפליקצה מציעה גם חיפוש קולי, שמאפשר חיפוש פשוט ונוח.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפלקציה לילדים הגיעה מהמון סיבות, אבל הסיבה המרכזית היא ש-YouTube הוא מאגר וידאו ענקי, שמאז ומתמיד טמן בתוכו סכנה. במאגר הוידאו העצום היה גם לא מעט תוכן לילדים מאז ומעולם, אך לא הייתה כל דרך יעילה לנהל את הרגלי הצפייה של הילדים, בלי מעקב צמוד, שכן הם יכולים להתגלגל לתוכן לא מומלץ לגילם. 

 

האפליקציה החדשה מבטיחה בטיחות וסינון קפדני של תכנים להורים מודאגים שרוצים לתת לילדיהם להנות מסרטונים שמיועדים לגיליהם וחוששים מחשיפה אפשרית לתכנים לא ראויים, ובמקביל מחפשים פלטפורמה נוחה לשימוש למענם. באפליקציה קיימת בין היתר בקרת הורים, שכוללת טיימר מובנה, באמצעותו הילדים יכולים לראות כמה זמן הוריהם הקציבו להם - ברירת המחדל היא 30 דקות צפייה והמקסימום הוא 120 דקות. ההורים יכולים לבחור אם ברצונם להשבית את החיפוש, כך שקטעי הוידאו יהיו מוגבלים רק לאלה המוצעים לצפייה במסך הבית.

 
תגובות