האפליקציה שתאפשר לכם לנהל את השיחה הכי אמיתית.

האפליקציה שתאפשר לכם לנהל את השיחה הכי אמיתית

האפליקציה הבאה, לא רק שתעזור לכם לנהל את השיחה הכי טובה ואמיתית שאפשר, היא גם עושה את זה בעילום שם. אתם חייבים לנסות!

בקיץ האחרון נכנסה לחיינו האפליקציה "סיקרט", שאפשרה לנו לשתף את סודותינו הכמוסים ביותר מבלי להיחשף, קראנו סודות שאחרים חשפו, הסתקרנו, נדלקנו ורצינו להכיר ולדעת מי הם אנשים העומדים מאחורי אותן מילים. רבים מאתנו חשבו, מה היה קורה אילו היינו יכולים לגלות בסופו של דבר מי האדם שאנו מדברים אתו, הרבה יותר קל להיפתח כשלא רואים ולא יודעים מי אנחנו, ובדרך כלל כשלא רואים – רואים הרבה יותר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יש מי שלקחו את הצורך הזה בידיים ופיתחו אפליקציה חדשה ומלהיבה. תכירו את "Meech" האפליקציה המאפשרת לנו ליצור שיח עם אנשים בעילום שם, ואם השיחה מעניינת אותנו, אנו יכולים להתגלות יחד עם האדם אתו אנו מתכתבים.

אז איך זה פועל?

בתחילה, ההתחברות לאפליקציה נעשית דרך חשבון הפייסבוק, על מנת למנוע שימוש לרעה של מתחזים ואנשים שמטרתם אינה ראויה. מגדירים באפליקציה את הגיל, המין, ואת מין וגילם של האנשים שאותם נרצה להכיר, וכותבים משפט קצר על עצמנו או על הרצון שלנו לשימוש באפליקציה אשר ניתן לשנות בכל עת.

האפליקציה מבצעת התאמה מידית ומופיעות לנו ההתאמות שלנו, האנשים שהאפליקציה מצאה עבורנו על פי הגדרותינו, ונמצאים הכי קרוב אלינו מבחינה גיאוגרפית, תזהרו לא להיכנס לצ'אט עם אח שלכם בחדר הסמוך.

זו יכולה להיות הבחורה השווה ממול במסיבה, האקסית, אדם שנוסע לכיוון שלכם ויכול לקחת אתכם, חבר מהכיתה שיעזור לכם עם הלימודים שאיתרתם בכניסה לאפליקציה בזמן בית הספר. בכל מקום שתהיו, האפליקציה תמצא לכם את ההתאמות שלכם עם האנשים הקרובים אליכם ביותר מבחינה גיאוגרפית. ברגע שבוחרים אחת מההתאמות, נפתח צ'אט אנונימי בלייב.

שיחה פתוחה ובלי מחסומים, כי ככה זה אצל כולנו כשלא נחשפים, צוחקים ומכירים, ואם כל זה זורם היטב ומעניין להכיר אחד את השני, ניתן לצאת מהאנונימיות ולגלות מי עומד בצד השני ולצפות בפרופיל שלו. כך למעשה מצרפים את האדם לרשימת החברים,  ובכל פעם שנכנס לאפליקציה נוכל להתכתב עם החברים שצברנו. ואם לאחר הצפייה בפרופיל אינכם מעוניינים להמשיך את השיחה, ניתן "לזרוק" אותה ולהמשיך הלאה.

האפליקציה מאפשרת שליטה מלאה במי אנו רוצים להכיר, עם מי אנו רוצים להמשיך את השיחה, והאם להיחשף או לא. אין ספק שהיא משנה את הדרך בה אנשים מכירים, ומחברת אותנו בכל זמן ומקום לאנשים בסביבתנו. היא נמצאת כרגע בשלבי הרצה, ותהיה יותר ויותר כיפית ומגניבה ככל שיצטרפו עוד אנשים. יש לציין שאת האפליקציה הקימו בני נוער ישראלים, כך שהיא משלנו.

ניתן להוריד כרגע לצערנו רק באיפון, מצפים בקוצר רוח שתהיה פתוחה להורדה לכל המכשירים.

תגיות
תגובות