"לעצב זה התשוקה שלי" - הכירו את אוסטין וולסקי. צילום פרטי

"לעצב זה התשוקה שלי" - הכירו את אוסטין וולסקי

לתכנת ולעצב אפליקציות זה דבר שאנחנו מכירים מספיק טוב. מה קורה כאשר נער בן 16 משיקגו, אוסטין וולסקי, משלב עם החיים הרגילים שלו כנער את כל העולם הטכנלוגיה? ריאיון

המתכנתים שבנינו יודעים איך זה לתכנת ולרוב - גם כמה עבודה צריך להשקיע בזה. בתוך העולם ההייטק, יש בני נוער רבים (ישראלים בפרט) שנכנסים לתחום הזה כבר בגיל הצעיר. 

תפסנו את אוסטין וולסקי, נער בן 16 משיקגו, ושאלנו אותו את כל השאלות שצריכות להישאל כנער בן 16 וחי את החיים בהייטק. תזהרו - כנראה שאתם קצת תקנאו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"אני בן 16 וחי בשיקגו שבארצות הברית. אני כרגע בתיכון ובזמן הפרטי שלי אני עובד על הפרויקטים שונים שלקחתי על עצמי", מספר לנו אוסטין. "אח שלי כריס, גדול ממני ב-10 שנים, הביא לי השראה להיכנס לכל התחום הזה של עיצוב ויזמות. הוא בעצמו מתכנת אינטרנט ומעצב, והתפלאתי מהיכולות שלו ליצור כמעט כל דבר".

הוא מספר לנו שהוא יודע לעצב בפוטושופ וב-Sketch והוא יודע לתכנת ב-HTML, ב-CSS, ב-avascript וב-Objective-C. לאחרונה אני נכנסתי לפיתוח אפליקציות עבור iOS של אפל.

"אני יצרתי מספר אפליקציות ואתרים, ואני מצפה ליצור עוד בזמן הקרוב" הוא מספר לנו. "לדוגמה, אחת האפליקציות שלי, Impossible Rush, השיגה 800,000 הורדות!".

© צילום פרטי

חוץ מלתכנת, יש לך עוד תחומי עניין?

"כן, אני אוהב לעצב. זאת הדרך שנכנסתי לעולם הזה האמת. זאת התשוקה שלי לעצב ואם משהו לא יוצא טוב, אני לא יכול להיות גאה בזה. בנוסף, חבר לי הוגו (מ-Tomorrow America) ואני התחלנו חברה חדשה לבגדים שנקראית 'Wavejumper' - עליה אנו עובדים כרגע.

לאחרונה אני אוהב לעשות ספורט. אני משחק כדורעף בבית הספר שלי בגלל הכושר הגופני שאני מקבל מזה. זה עוזר לי להתפקס על דברים אחרים".

תבחר 2 אפליקציות שלך ותספר לנו עליהן!

"האפליקציה הראשונה היא Veer 2, זה ההמשך של הראשון כמובן, מאתגר את יכולת התגובה שלך. המשחק הוא פשוט, וזה מציג לך כרטיס עם חץ עליו. עלייך להזיז את הכרטיס לפי הכיוון של החץ" - הוא מספר לנו.

"האפליקציה השנייה שבחרתי היא האפליקציה הכי אחרונה שלי, Overboard. מאפשרים לך לעקוב אחרי כל דבר. לא משנה אם זה העוקבים שלך בטוויטר או סתם הגיפים הכי טובים ב-Reddit. בנוסף, זה מאפשר לך להוסיף קישורים לאתרים שונים. לדוגמה, אתה יכול להוסיף את הסיפור המרכזי ב-CNN ובלחיצה אחת זה ייקח אותך לכתבה. ג'ורדן (מייסד שותף שלי) ולי יש המון רעיונות לתקופה הקרובה ואני לא יכול לחכות ליישם אותם!".

 

אתה נער, מניח עם חיים חברתיים. מה בא לפני מה?

"אני מאזן את זה. תמיד אשים את החברים לפני העבודה שלי , אבל אני מאמין שאני כבר נמצא כבר באיזון טוב - וזה המפתח. אם יש לי לעשות שיעורי הבית או אני רוצה לעשות FaceTime עם חבר, אז אני אעשה את זה לפני שאני אתחיל לעבוד על כל דבר. אני לא רוצה להתפשר על חיי בית הספר הגבוהים שלי בגלל התשוקות הקשורות לעבודה שלי. אם זה אומר שאני צריך להישאר ער עד ש01:00 בכדי לסיים את הכל, אז אני אעשה את זה. כי זה מה שאני עושה".

תגובות