Samsung Galaxy S6 הושק היום - שווה לקנות?. צילום: יחסי ציבור

Samsung Galaxy S6 הושק היום - שווה לקנות?

הבוקר (ב') התרחשה ההשקה למכשירים Samsung Galaxy S6 וגם Samsung Galaxy S6 Edge. האם באמת שווה להחליף את הקודם? כל הפרטים

יש אנשים שכשיגידו להם שהגלקסי החדש יצא לשוק, הם יתחילו להשתגע ולרוץ לקנות את המכשיר החדש. יש אנשים שיחכו להסבר יותר ברור למה כדאי לקנות את המכשיר החדש. הבוקר (ב') הייתה השקה של המכשיר החדש, Samsung Galaxy S6 וגם של המכשיר Samsung Galaxy S6 Edge. האם באמת שווה לחכות להם?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"סמסונג ישראל משיקה היום את המכשיר המתקדם בעולם וכפי שהבטחנו - בגל ההשקות הראשון בעולם. ישראל, יחד עם שורה  של מדינות מאמצות טכנולוגיה עם מגוון רחב של צרכנים סקרנים ונבונים, משיקה היום למעשה את חוד החנית בעולם לא רק בטכנולוגיה פורצת דרך אלא גם באיכות החומרים ועיצוב מרהיב, אנחנו מציבים היום למעשה רף חדש בעולם המובייל" - אמר מר אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל סמסונג ישראל.

עיצוב

שני המכשירים מעוצבים ממתכת ומזכוכית. ה-Galaxy S6 Edge מעניק אחיזה מוצקה וחוויות צפייה עוטפת עם התצוגה הקמורה הראשונה בעולם המקיפה את שני צדי המכשיר. גוף הזכוכית זמין במגוון של צבעי תכשיט, הכוללים לבן פנינה, שחור ספיר, זהב פלטינה. נשמע טוב, לא?

 

מצלמה

חווית הצילום במכשירים התפתחה מהמכשיר הקודם. המצלמה הקדמית (5MP) וגם באחורית (16MP) מספקים את איכות תמונה טובה יותר, אפילו בחושך. בנוסף, התכונה החדשה של "הפעלה מהירה" מאפשרת למשתמשים גישה למצלמה מכל מסך, פשוט על-ידי לחיצה כפולה על מקש הבית. פונקציות המצלמה המתקדמות הללו מאפשרות למשתמשים ללכוד רגעים יקרים, איך ואיפה שרוצים.

אך לא רק זה, אלא יש עוד כמה תוספות לצילום במכשיר. קודם כל, צילום סלפי באמצעות כף היד-לאחר זיהוי כף היד, המכשיר יצלם את התמונה כעבור 2 שניות. יתרה מזאת, צילום תמונות ברורת של עצמים בתנועה על ידי מעקב אחר האובייקט ושמירה על מיקוד רציף. וגם צילום איכותי בתנאי תאורה קשים.

© צילום: יחסי ציבור

אבטחה

המכשירים בנויים על גרסה משודרגת של Samsung KNOX, פלטפורמת אבטחה מקצה לקצה, כדי לספק תכונות הגנה להגנה בזמן אמת מפני התקפות זדוניות פוטנציאליות. בנוסף, תכונת ה"מצא את המכשיר" מאבטחת מכשירים אבודים ושומרת על מידע אישי דרך מספר שירותים, הכוללים את תכונת ה"נעילה מחדש של המכשיר" שניתנת להפעלה בשלט רחוק. עם סורק טביעת אצבע מהסוג המשופר.

פיצ'רים נוספים במכשיר יהיו כמו ריבוי חלונות חדש ומשודרג-מאפשר הפעלת שני יישומים בו זמנית בתצוגת המסך המפוצל. לא רק, אלא יהיו גם ערכות נושא חדשות ושונות. יתרה מזאת, הגדילו את כמות האייקונים במסך הבית ושינו את גודל המקלדת הקיימת.

לבסוף,

ה-GalaxyS6 וה-Galaxy S6 Edge יהיו זמינים בישראל מהיום, 13 באפריל 2015, עם אפשרויות אחסון של 32/64/128GB, בצבעים הבאים: לבן פנינה, שחור ספיר, זהב פלטינה, הכחול טופז (GalaxyS6 בלבד) וירוק אמרלד (EdgeGalaxy S6 בלבד).

תגובות