ממכר: אפליקציה חדשה ואינטליגנטית – "המוח".

ממכר: אפליקציה חדשה ואינטליגנטית – "המוח"

אחרי "מה בתמונה" ו"גרד וגלה", הגיע לחנויות האפליקציות משחק חדש מבית מכון דוידסון למדע בשם "המוח", אז מה מיוחד בו? למה כדאי להוריד אותו?

פגשנו את "מה בתמונה" ו"גרד וגלה" מבית "I & H apps" ועוד כל מיני אפליקציות דומות בשנים האחרונות, שמטרתם העיקרית היא לראות תמונה או אוסף תמונות ולמצוא את המילה או המספר המתאים לפי החידה. לפני כחודש הוציאו מכון דוידסון למדע אפליקציה חדשה בשם "המוח" שמטרתה היא לפתח קצת את יכולות החשיבה של בני הנוער בצורה שהם אוהבים, והם בהחלט הצליחו בכך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ב"מה בתמונה" מוצגת תמונה או ארבע תמונות על המסך, על המשתמש לגלות את המשותף בין התמונות או מה מוצג בתמונה היחידה. מתחת לתמונות ישנם אותיות לשימוש חד פעמי במילה, ומצוין כמות האותיות במילה. באפשרותכם לקבל רמז שיעלה לכם בכסף שאתם צוברים בהתקדמות שלכם בשלבים. עד כה יש לאפליקציה 100 אלף עד 500 אלף הורדות באנדרואיד.

ב"גרד וגלה" מופיע מסך אפור, ומתחתיו ישנם אותיות שגם הם חד פעמיות וגם כן מצוינת כמות האותיות שיש במילה. במשחק עליכם לגרד את המסך האפור על ידי החלקה של האצבע על המסך. הגירוד מוגבל כך שמומלץ להתפרס על כל התמונה לקבלת פרספקטיבה טובה. ככל שתגרדו פחות – כך תגבלו יותר נקודות בסוף השלב. גם כאן ישנה אפשרות לקבלת רמז. עד כה גם כן יש 100 אלף עד 500 אלף הורדות באנדרואיד.

ועכשיו – "המוח". "המוח" נותן לכם בכל שלב תמונה או מספר תמונות. בתמונה יש חידה שהמשתמש צריך לפענח, לדוגמא – באחד השלבים יש תמונה של שלד. התשובה בשלב זה היא 206 מכיוון שבגוף האדם הבוגר ישנם 206 עצמות. מתחת לתמונות ישנם אותיות או ספרות רב פעמיות, ובניגוד לאפליקציות הקודמות, לא מצוינת כמות האותיות או המספרים בתשובה.

אם נתקעים, ניתן לקבל עזרה דרך הווטסאפ או הפייסבוק שאותה מאפשרת האפליקציה בלחיצה אחת קטנה בכל שלב. כל שלב במשחק קשור בצורה כלשהי למדע או למתמטיקה, משום שמכון דוידסון למדע, יוצרי המשחק, יצרו את המשחק במטרה לקדם חשיבה מתמטית ומדעית, ואולי לגרום לכמה בני נוער לבחור במדע בבניית העתיד שלהם. בתוך חודש בלבד האפליקציה זכתה למעל ל100 אלף הורדות באנדרואיד.

לדעתי, האפליקציה קצת איבדה מערכה כשהתחילו לפרסם את תשובותיהם של השלבים ברחבי האינטרנט, אך אני ממליץ לכל אחד ואחת מכם לנסות להוריד את האפליקציה ולראות עד כמה אתם באמת יודעים בנושא, בלי לרמות כמובן. בהצלחה!

תגובות