"WOW יזמים צעירים" - אירוע היזמים שיזמו בני 18 ו-16.

"WOW יזמים צעירים" - אירוע היזמים שיזמו בני 18 ו-16

אירוע מיוחד שמדבר על יזמות צעירה שבמהלכה יקבלו הנוכחים המון ידע בנושא ופגישה עם המון דמויות שהצליחו בעולם היזמות. רוצים ללמוד ולהשתתף?

בעולם כמו שלנו, להיות יזם יכול להיות משתלם. WOW Talks הינו אירוע יזמים צעירים ביוזמת שני בני נוער - שון לוין ומטר שטייגליץ. האם שווה ללכת לאירוע ולהשתתף?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האירוע הוא אירוע בסגנון WOW Talks (שיבוא לארץ מברלין ולונדון) שהינה פלטפורמת אירועי תוכן בינלאומית ומתמקדת בעיקר בהרצאות מפי דוברים מעוררי השראה. באירוע זה יהיה לכל דובר 9 דקות לספר את סיפורו אך הוא חייב לסיים את השיחה בשאלה. אירועי WOW Talks מצליחים להעניק למשתתפים השראה, רקע וכלים על מנת להגשים את המטרות שלהם. לא חייב להיות אנשי עסקים או אנשים עם ליפה בשביל להיות יזם או להצליח בתחום.

מי שיפיק את האירוע הם הפאזה ושותפיי האירוע הם קהילת סטרטפ גריינד, קהילת היזמים הגדולה בעולם וקהילת lead. בנוסף, רשת בתי הספר אורט תשלח את מיטב תלמידיה לאירוע. מתי ואיפה האירוע יתקיים? האירוע עצמו יתקיים בשישי באוקטובר - יום אחרי סיום חג סוכות - יום שאינו חג ואין בו לימודים. האירוע יתקיים במתחם סמולרש של אוניברסיטת תל אביב (רק חמש דקות מתחנת רכבת האוניברסיטה).

 

באירוע אתם תראו את ענבל ביבי ישי כהן, עדי אלטשולר (מייסת כנפיים של קרמבו) ועוד. מי שינחה את האירוע יהיה גל אמיתי, שחקן ומנחה בתכנית שתעלה בקרוב. אם נמאס לכם להיות בפנים תוכלו להינות משלל דברים אחרים כמו דוכנים, קונסולות משחקים, כיבוד, מוזיקה, פעילויות ותערוכות טכנולוגיות. בהפסקות תינתן במה לסטארטאפים צעירים, יזמים צעירים, להקות נוער ומוזיקאיים צעירים וטכנולוגיות מתקדמות מכל הסוגים.

האירוע פונה לקהל בני נוער שרוצים ליזום ולקחת את החיים שלהם בידיים שלהם, בני נוער שרוצים לשנות, רוצים ליצור ורוצים לתקן. חשוב לציין כי האירוע פונה לבני נוער וכ-50% מהדוברים הן נשים. באירוע יישתתפו כ-1200 בני נוער. 

שאלנו את שון לוין למה הוא חשב על הרעיון הזה. הוא ענה לנו כי "רצינו לארגן כנס לנוער שבאמת ייתן כלים ומוטיבציה ליזום, ליצור ובעצם לקחת את החיים שלכם בידיים שלכם. רצינו שיותר בני נוער ייחשפו לעולם הזה. אז החלטנו שהדרך לעשות את זה, היא לארגן אירוע יזמות לנוער".

איך חשבתם לעשות את האירוע הזה? 

"את ארגון הכנס התחיל מטר שטיגליץ שהכיר את הפורמט קצת יותר מקרוב וסיפר לי שהוא רוצה לארגן אירוע שכזה. בגלל הצורך, החלטתי שאני מצטרף לארגון של האירוע והנה אחרי כמות עבודה מטורפת, ניצול החופש הגדול והשקעה של ימים ושבועות, אנחנו יוצרים את האירוע הגדול ביותר לנוער יוזם בישראל".

מידע נוסף על הדוברים ובעוד נושאים כללים ניתן למצוא באתר וכנסו לעמוד הפייסבוק של האירוע ותראו עוד פרטים!

תגובות