סיכום חדשות הטכנולוגיה: כל מה שקרה בזמן האחרון. יוטיוב

סיכום חדשות הטכנולוגיה: כל מה שקרה בזמן האחרון

איזה סמארטפון חדש הציגה חברת "שיאומי"? מתי יגיעו האייפונים החדשים של אפל לארץ? אילו מוצרים חדשים השיקה גוגל? ואיזו פאדיחה הייתה למנכ"ל בלקברי? סיכום חדשות הטכנולוגיה

הפאדיחה של מנכ"ל בלקברי

בראיון של מנכ"ל בלקברי הוא התבקש להציג את מכשירו החדש, "Priv", אך לא ידע איך לתפעל אותו עם מערכת ההפעלה החדשה, ורק דבר אחד הוא ידע לעשות, להוציא את המקלדת החדשה שנשלפת מהמכשיר.

 

אייפון 6s ו-6s plus בדרך לישראל

Idigital הוציאה הודעה רשמית שהאייפונים החדשים שהוציאה אפל לפני כשלושה שבועות בדרך לישראל ויגיעו בין הימים רביעי לחמישי, בין ה-14 לאוקטובר ל-15 לאוקטובר. אייפון 6s יגיע החל מ- 3,750₪ ואייפון 6s plus יגיע החל מ- 4,350₪.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חברת שיאומי הציגה סמארטפון חדש

חברת שיאומי הציגה את הסמארטפון MI 4C, ויהיה לו מחיר נמוך מהצפוי, בין 204 דולר ל- 235 דולר. לסמארטפון החדש יש 13 מגה פיקסל במצלמה האחורית ו5 מגה פיקסל במצלמה הקדמית וטעינה מהירה שתגיע ל- 100 אחוזים בקצת יותר משעה.

© יוטיוב

גוגל השיקה מכשירים חדשים

גוגל השיקה 2 נקסוסים חדשים, נקסוס 5X ונקסוס 6P. לנקסוס 5X יש מסך בגודל 5.2 אינצ', סורק טביעות אצבע, 12.3 מגה פיקסל במצלמה האחורית, למצלמה תהיה אפשרות לצילום בהילוך איטי ובצילום מהיר של עד 30 תמונות בשנייה ומחירו יתחיל ב-380 דולר.

מצד שני, גוגל הציגה את נקסוס 6P שהמסך שלו יהיה בגודל של 5.7 אינצ', למכשיר גם כן יהיה סורק טביעות אצבע, איכות המצלמה תהיה 12.3 מגה פיקסל במצלמה האחורית ומחירו יתחיל ב-500 דולר. שני הנקסוסים יריצו את מערכת ההפעלה החדשה "מרשמלו" 6.0 .

נקסוס 6P
נקסוס 6P © יוטיוב

חברת גוגל הציגה גם 2 כרומקאסטים חדשים, הסטרימרים של החברה, שייתמכו ב-wifi  והם יכללו עיצוב חדש, לדגם אחד לא יהיה חיבור RCA ולשני כן יהיה. 2 המכשירים ימכרו ב-35 דולר. אפל צריכה לחשוש לגבי הטאבלט החדש של גוגל, הפיקסל C, שתהיה לו מקלדת חיצונית שצריכה גם היא להיטען כמו הטאבלט שתעלה 150 דולר, שיהיה לו מסך 10.2 אינצ' ויעלה 500 דולר.

תגובות