מוכנים למסיבה? עם הרמקולים של UE - בטוח תהיו. צילום: יחסי ציבור

מוכנים למסיבה? עם הרמקולים של UE - בטוח תהיו

מי היה מאמין שרמקול קטן יכול לעשות כל-כך הרבה "רעש"? קיבלנו למערכת את אחד הרמקולים של UE לבדיקה. התוצאה: חגיגות עד אור הבוקר וכמה מבטים כועסים מהחברים שלנו למשרד

פעם, בשביל לשמוע מוזיקה באיכות טובה ובעוצמה שתגרום לשכנים שלנו לבקש להנמיך, היינו צריכים מגברים גדולים וסט רמקולים משוכלל שיפיק את הסאונד הכי טוב שהוא יכול. היום אנחנו לגמרי יכולים להסתפק ברמקול אחד, אלחוטי שיחזיק לנו כל הלילה ואז את כל הלילה שאחריו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אמנם כבר קיימים רמקולים מהסוג האלחוטי, אבל כשזה מגיע לדגמים של UE, הופתענו מכמה שכלולים שחלקם ברמת הגימיק וחלקם גרמו לנו לחשוב "איך לא היה את זה קודם?".

מגיע בצורה מרשימה
מגיע בצורה מרשימה © סטודיו לב ארי

עיצוב

דגמי ה-UE BOOM2 וה- MEGABOOM לא ממש כללו סגנון שונה והם נראים כמו רוב הרמקולים שיש בז'נאר. תבנית מעוגלת וארוכה שגורמת לרמקול להיראות כמו איזו מיימיה או תרמוס. השוני מגיע בצבעוניות המעוררת ובדגם ROLL שאם היה קצת רך יותר ועשוי מקמח - עוד היינו מנסים להכניס לתוכו כמה כדורי פלאפל. 

כשחיפשנו את לחצני ההנמכה וההגברה, לקח לנו שנייה להבין שהציורים שיש על העטיפה הם בעצם פלוס ומינוס. היה אפשר לוותר על העניין הזה ולעשות כפתורים רגילים ופחות אגרסיביים.

סאונד

"תנמיך, תנמיך!" - זה כנראה מה שתשמעו ברגע שתנסו להעלות טיפה את הווילים של הרמקול. האמת? הפתעה. אם אומרים שמים שקטים חודרים עמוק - אז במקרה הזה רמקולים קטנים נשמעים לרחוק. אין ספק בכלל שעוצמת השמע של הרמקול הזה היא אדירה ותוכל לספק אווירת מסיבה בכל מקום שאליו תצאו עם החבר'ה. איכות הסאונד מספיקה אך טעונת שיפור קל ברמת הבסים. בווליום כל-כך חזק צריך לעשות טיפה יותר באלאנס. 

פלאפל מישהו?
פלאפל מישהו? © יחסי ציבור

חידושים

אפליקציה

חוץ מהחבילה הפיזית המגניבה של הרמקול, יש גם תוספת וירטואלית. UE הוציאו אפליקציה נהדרת שעוזרת לך לשלוט בכמה דברים:

1. יש לכם עוד רמקול? חברו גם אותו לאפליקציה ותוכלו לשמוע דרך שניהם ובכך להגדיל את טווח עוצמת המוזיקה.
2. הדלקה וכיבוי הרמקול יכולה לקרות בעזרת כפתור באפליקציה - מתאים לעצלנים שאנחנו.
3. למה לקום עם שעון מעורר חמוד כשאפשר לכוון שעון מעורר שיפעל דרך הרמקול? גם זה קיים בתוספות.
4. חיי סוללה - במקרה שלנו הסוללה יכולה להחזיק בין 9-20 שעות (תלוי בדגם), אך איך נדע כמה נשאר? טוב שיש מד סוללה בסמארטפון שלנו.
5. אקולייזר - אמרנו שחסר קצת בס או טראבל או משהו אחר? זה בסדר, אפשר לאזן הכל דרך האפליקציה.

תיפוף

גימיק חמוד בעזרתו אתם יכולים לעצור את המוזיקה או להחליף שיר - כל מה שצריך לעשות זה לתופף, כן כן, ממש לתופף על הרמקול והקסם יקרה.

חסין מים

הנה הגענו לאחד הדברים היותר חשובים שיש. הרמקולים בנויים לטיולים ולטבע וזה כולל גם כמובן אגמים, ים או מעיין. אל חשש, כמה טיפות של מים (וכנראה שאפילו הרבה) לא יהרסו לכם את הרמקול המושקע. אנחנו בכל זאת לא היינו לוקחים סיכון וכנראה שהיינו משאירים אותו בחוף (מבטחים) במקום בתוך הים. עם זאת נחמד לדעת שהוא לא עשוי מסוכר ומים זה לא משהו שיפחיד אותו.

אוקיי זה מספיק חסין
אוקיי זה מספיק חסין © סטודיו לב ארי

המחירים נעים בין 699 ש"ח לדגם הזול ביותר לבין 1599 ש"ח לדגם היקר ביותר. המחיר מרתיע מעט, אבל למי שצריך רמקול איכותי, חזק ובעל חידושים מגניבים - אין ספק שהוא שווה את ההשקעה. 

 

 
תגובות