האייפד פרו מגיע גם לארץ: כל הפרטים על המכשיר החדש. יחצ

האייפד פרו מגיע גם לארץ: כל הפרטים על המכשיר החדש

לפני כחודש אפל יצאה עם מוצר חדש ומהפכני, האייפד פרו. המכשיר פותח קטגוריה חדשה של מכשירים מקצועיים ואיכותיים. כל הפרטים

אפל המגיעה עם המכשיר החדש, אייפד פרו, גם לארץ. באייפד ישנם מספר חידושים, החל ממסך בגודל של 12.9'' אינצ' (לעומת 9.7'' אינצ' לדוגמה, של האייפד אייר 2). רזולוציית המסך הינה 2048X2732 פיקסלים שמכונה גם QHD, שבמסך כזה אפל מבטיחה חווית צפייה נוחה ונעימה מאוד. כדי לשפר את חווית השמע במהלך הצפייה או ההאזנה למוזיקה אפל הציבו 4 רמקולים בשני חלקים (החלק העליון והחלק התחתון שלו) וכל זה על מנת לשפר את חוויית הצפייה בסרטים וכמובן גם חוויית הגיימינג שמציעה אפל ((Appstore.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כדי לשפר את כל חווית המשתמש במכשיר, אפל הוציאו יחד עם הפרו את ה Apple Pencil  שהוא העט הרשמי של אפל אשר רגיש להטיית המסך וללחץ ומשפר את הנוחות כמובן, וגם לגרפיקאים אשר זקוקים לדיוק, בנוסף לעט, אפל השיקו גם את הApple Keyboard, מקלדת שמתחברת אל האייפד ביתר קלות. אין צורך להטעין את המקלדת קודם לכן, כי יש בה מגנט מיוחד שמחבר את המקלדת לאייפד וכך אין צורך בהטענה, וכמובן המקלדת מסייעת בשימוש והופכת את האייפד ממש למחשב נייד לכל דבר.

© צילום מסך מיוטיוב

בנוסף, המכשיר מצויד במצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל (בדומה לאייפד אייר 2), ובמצלמת HD קידמית לשיחות facetime. במכשיר גם אפל שיפרו את המעבד למעבד החזק ביותר שהוציאה עד היום לאייפדים (ששמו A9X). במכשיר ניתן יהיה גם להשתמש באפליקציית אופיס (Power Point, Word) שהותאמה במיוחד לאייפד פרו בנוחות רבה בזכות מסך גדול ונוח. מחירו צפוי לעמוד על כ3,799 ש"ח.

לסיכום, אפל השיקו מוצר שמתאים לכולם. בין אם זה לעבודות בבית הספר, למשרד או לשימוש ביתי בתור מחשב.

תגובות