בלי טעויות: איך הקעקוע שאתם מתכננים יראה עליכם?. צילום פרטי

בלי טעויות: איך הקעקוע שאתם מתכננים יראה עליכם?

לקעקע על עצמכם, זה דבר לא פשוט. מדובר על משהו שהוא קבוע ולכן חייבים לחשוב טוב מאוד על זה. לכן כדאי להכיר את האפליקציה שתראה לכם איך יראה הקעקוע שאתם מתכננים בזמן אמת

אריה, עוגן, פרפר, פרח ומשפטים בנאלים באנגלית - אלו רק חלק מהקעקועים שאנחנו רואים על נערים ונערות, וכיום זה כבר לא חריג או שונה שאתם בני 16 עם קעקוע על הרגל, על הגב או גם וגם. בתור אחד עם שני קעקועים על הגוף ורצון לעוד כמה, השלב הכי קשה בקעקוע זה לא המחט שמתחילה לפעול ולעשות רעש, אלא זה לבחור מה, איפה בגוף, כמה גדול וכמובן, לשכנע את ההורים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

על הקעקוע הראשון התלבטתי בערך שנה וחצי. אם הייתה לי אפליקציה כמו InkHunter שתראה לי איך הקעקוע נראה על הגוף, אין ספק שתהליך בחירת הקעקוע היה הרבה יותר מהיר וקצר. האפליקציה בעצם מדמה על הגוף שלנו את הקעקוע שאנחנו רוצים ובאמצעות ההדמייה הזאת, אנחנו בעצם יכולים להעריך אם הקעקוע נראה טוב במקום הזה אם בכלל.

איך זה עובד? מורידים את האפליקציה והדבר הראשון שיבקשו מכם זה לצייר סמיילי (שלושה קווים ישרים) במקום שאנחנו רוצים לעשות את הקעקוע, מצלמים את האיזור ואז האפליקציה יודעת להדביק את הקעקוע הדרוש במימד הרצוי. לאחר שנצלם נוכל לשחק עם המיקום, סוג הקעקוע והגודל שלו. אין ספק שזה יכול לעזור לאנשים רבים שלא יודעים איך יראה הקעקוע עליהם ובכך הם יכולים למנוע את טעות לא הכרחית.

 

סיפריית הקעקועים באפליקציה יחסית רחבה, אבל אם יש איזה קעקוע שאתם רוצים לעשות והוא לא קיים במערכת שלהם, אתם יכולים לצלם אותו מדף או מהמקור שיש לכם, להעלות אותו לאפליקציה ולהשתמש בו כאילו הוא היה בסיפרייה שלהם מלכתחילה. הסיבה שהאפליקציה הזאת כה טובה, זה כי ברגע שאנחנו נכוון את המצלמה לעבר הסמיילי שציירנו, אנחנו נראה ישר את התוצאה כשלפני האפליקציה, היינו יכולים לראות רק לאחר הקיעקוע. 

© צילום פרטי

כרגע האפליקציה זמינה להורדה באייפון בלבד!

תגובות