דוחפים קדימה: מסגרת חכמה ומנעול לאופניים. מתוך האתר

דוחפים קדימה: מסגרת חכמה ומנעול לאופניים

כמדי שבוע, נפרסם עבורכם מספר מוצרים חדישים מאתר מימון ההמונים Kickstarter. והיום, מנעול חכם לאופניים שלכם ומסגרת חכמה שתחליף תמונות לפי רצונכם

I Lock It – המנעול שינעל ויפתח את האופניים שלכם

I Lock It הוא מנעול לאופניים שינעל את האופניים שלכם אוטומטית כאשר אתם מתרחקים על הטלפון שלכם מהאופניים ויפתח אוטומטית כשתתקרבו לאופניים. שכחתם את הטלפון בבית? אין דאגה, תוכלו לפתוח אותו באמצעות קוד שנמצא על המנעול שבאופניים או בעזרת כפתור שתוכלו לחבר למפתחות שלכם. כאשר מישהו ינסה לגנוב לכם את האופניים המנעול יפעיל אזעקה וישלח הודעה לטלפון שלכם. מחיר המנעול הוא כ-105 אירו וישלח אליכם בתחילת 2017.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Acanvas – החלף לך תמונה לפי רצונך

Acanvas היא מסגרת חכמה המאפשרת להחליף תמונות לפי רצונכם בעזרת אפליקציה במכשירי ה-iOS ובמכשירי האנדרואיד. ובאפליקציה יש מגוון רחב של תמונות שבעזרת לחיצה אחת בסמארטפון שלכם התמונה במסגרת תתחלף. בכל יום מתרחבת אוסף התמונות המוצגות באפליקציה. בנוסף האפליקציה מחוברת לאינסטגרם שלכם ומאפשרת להעביר תמונות מהאינסטגרם למסגרת. בנוסף לכך תוכלו לכתוב משהו, לצייר באפליקציה ולהעביר למסגרת התמונות. כאשר נגמרת הסוללה, המסגרת תשלוף בעצמה מטען ותטעין את עצמה לבד. מחירו של המוצר עומד על 399 דולרים והמוצר יחל להישלח בדצמבר 2016.

תגובות