חדש: אפליקציה שמתנדבת למצוא לכם התנדבות. לוגו האפליקציה

חדש: אפליקציה שמתנדבת למצוא לכם התנדבות

היום הושקה אפליקציית helpapp שתעזור לכם למצוא התנדבות בקלות, גם מסע גיוס הכספים שלהם בהדסטארט יצא לדרך היום

אנשים רבים ובעיקר בני נוער עם זמן פנוי רב מחפשים משמעות, מקום להתנדב בו ולתת קצת מעצמם למען האחר. למרות הרצון רובנו לא יודעים לאן או למי לפנות לגביי התנדבות, או באיזו התנדבות הם בכלל רוצים לעסוק? האפליקציה החדשה helpapp שהושקה היום (א'), תעזור לכם למצוא את מקום ההתנדבות המתאים לכם ביותר. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשביל ליצור חשבון באפליקציה יש להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק או ליצור משתמש לאפליקציה ולבחור את התחומים אשר מעניינים אותנו. בשלב הבא, עולה מסך עם היצע של עמותות רלוונטיות, מספר המתנדבים החסר, ושעות וימי ההתנדבות. בנוסף נפתח לכם כרטיס מתנדב בו יהיו כתובות העמותות בהן התנדבתם ומספר השעות.

נראה כי האפליקציה הולכת לשנות את פני ההתנדבות ולהגדיל את המספר המתנדבים בארץ, האפליקציה מאפשרת לעמותות דרך קלה יותר להגיע אל המתנדבים המתאימים. לאפליקציה מחוברות כרגע כ-165 עמותות, זהו מספר מרשים אך יחסית לעשרות אלפי העמותות הרשומות במדינת ישראל, יש צורך לצרף עוד עמותות למתן מגוון רחב ככל האפשר של התנדבויות מכל הסוגים.

מהיום בין ועד ל10.2, יוצאת Helpapp בקמפיין רחב לגיוס כספים ב-Headstart למען קידום הארגון שהוא ללא מטרות רווח, במטרה להעלות המודעות לאפליקציה ולארגון.

איתי מתתיהו יו"ר ארגון HelpApp מאמין כי דרך נתינה והתנדבות אפשר לשפר את השיח החברתי, ההתנדבות עושה טוב לקהילה, אך גם למתנדב עצמו; היא עוזרת ליצירת מצב רוח טוב, העלאת ההערכה העצמית, פתוח כושר מנהיגות ותחושת משמעות.

 

תגובות