יאללה, להוריד: 5 אפליקציות שכל אחד חייב בסמארטפון. צילום: GettyImages

יאללה, להוריד: 5 אפליקציות שכל אחד חייב בסמארטפון

הרבה פעמים יוצאות אפליקציות מאוד שימושיות לבני נוער. כדי לוודא שאתם מנצלים את כל מה שחנות האפליקציות מציעה לכם, הבאנו לכם חמש אפליקציות שאתם חייבים להוריד

יש כל כך הרבה אפליקציות אי שם ברחבי חנות האפליקציות כך שלא יוצא לנו להיתקל בכל האפליקציות שיכולות להיות שימושיות עבורנו. אספנו לכם חמש אפליקציות שאולי עדיין לא שמעתם עליהן והן יכולות להיות מאוד שימושיות עבורכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

1. החופש הבא

במקום לבזבז את הזמן בעשיית טבלאות ייאוש ענקיות, אפשר פשוט להצטייד באפליקציה הזו שאומרת לכם בדיוק כמה ימים נותרו עד החופש הבא. עם זאת, תוכלו לראות כמה זמן עבר מהחופשות הקודמות. כלי מאוד שימושי וחוסך זמן לכל בני הנוער שנוהגים לשרטט טבלאות יאוש כל שנה. האפליקציה זמינה במכשירי אפל.

2. Unit Converter

קרה לכם שפגשתם מישהו מחו"ל שמשתמש במידות אחרות משלכם? החל מקילומטרים ומיילים ועד גרמים וליברות. במקום להתעסק עם ממירים מסורבלים בגוגל תוכלו להמיר בקלות דרך האפליקציה כל מידה שרק תחשבו עליה. ניתן להוריד את האפליקציה גם במכשירי אפל וגם במכשירי אנדרואיד.

 

3. iSEA

אפליקציה שתאפשר לכם לבדוק את כל מה שאתם צריכים לפני בילוי בים. רוצים להשתזף? לבלות? אולי לגלוש על גלים? באפליקציה תבדקו את כל הפרטים, החל מטמפרטורת המים ועד גובה הגלים. תוכלו לבדוק שם גם את מזג האוויר, מהירות הרוח, איכות המים וגם אם יש שם מדוזות שמחכות לכם. האפליקציה זמינה גם במכשירי אפל וגםם במכשירי אנדרואיד.

4. CamScanner

קרה לכם שרציתם לצלם דף אבל כולו מקומט ובעקבות זאת לא מצליחים לראות כלום? בעזרת האפליקציה הזו תוכלו לסרוק את המסמכים שלכם, להיפטר מכל מה שלא צריכים בשולי התמונה, ולחדש אותם כאילו זה המסמך המקורי. כל מה שתצטרכו זה לצלם את המסמך, לסמן את 4 הפינות שלו וכל השאר האפליקציה תעשה בשבילכם. האפליקציה זמינה גם במכשירי אפל וגם במכשירי אנדרואיד.

5. פרוגי

ועכשיו הגענו לאפליקציה הכי חשובה בכל סמארטפון. האפליקציה שלנו, שבה תתעדכנו בכל החדשות החמות שרלוונטיות אליכם, מכל המדורים. ככה תשארו מעודכנים בכל זמן ומכל מקום וגם תקבלו גישה ל-VOD של פרוגי בו תמצאו מבחר גדול של ראיונות ופרקים וקטעים מסדרות אהובות. יאללה, רוצו להוריד! האפליקציה זמינה במכשירי אפל וגם במכשירי אנדרואיד.

 
תגובות