נטפליקס מובנה: חברת LG משיקה סדרת טלוויזיות OLED. יחסי ציבור

נטפליקס מובנה: חברת LG משיקה סדרת טלוויזיות OLED

אנחנו צופים בסדרות שונות ומחברים לטלוויזיות את הקונסולות שלנו, לכן אנחנו צריכים טלוויזיות באיכות גבוהה. חברת LG משיקה את סדרת הטלוויזיות OLED ועוד. כל הפרטים

חברת LG וקבוצת ח.י. משיקות את סדרת המסכים המתקדמים של החברה לשנת 2017-2018. מגוון המסכים החדשניים מגיעים בטכנולוגיות שונות כגון מסכי: OLED, Ultra HD Nano cell, UHD.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחסי ציבור

החברות השיקו 4 דגמים שונים של סדרת OLED עם מסך שטוח, מסך מוטבע בזכוכית ומסך טפט שנצמד בעזרת מגנטים. הדגמים מגיעים בגדלים שונים: 55, 65 ו-77 אינץ', בעובי של 4 מ"מ. הרזולוציה של המסכים עומדת על 4K, ותמיכה בכל הפורמטים של HDR.

חוץ מזה, החברות השיקו את סדרת מסכת UHD ו-Super UHD בטכנולוגיה החדשנית Nano Cell. הטכנולוגיה מאפשרת להפיק תמונה תוך שימוש בחלקיקים זעירים בכך שסופגת הפרעות אור ומקרינה צבע אמיתי ומלא כפי שזה נראה ברצינות. גם פה הרזולוציה היא 4K, עם תמיכה בתקנים HDR ו-HDR10. החברה תשיק 2 דגמי Super UHD בטכנולוגיית Nano Cell ו- 3 דגמי UHD, בגדלים של 43 אינץ' ועד 86 אינץ' עם מסכים שטוחים, דקים ואולטרה דקים.

© יחסי ציבור

סדרת המסכים תגיע עם מערכת ההפעלה webOS 3.5, מעבד 4 ליבות מתקדם ושלט חכם שכולל חיפוש קולי בעברית. פיצ'רים נוספים בתוך מערכת ההפעלה: זום אין לתוך תמונות שלא פוגע ברזולוציה, תפריט גישה מהיר, כפתור נטפליקס מובנה, חיבור מהמכשיר הנייד, אפליקציית מוזיקה ורשימות אישיות שלכם. המחירים של הטלוויזיות נעים מ1290 ₪ ועד ל130 אלף ₪, תלוי כמובן בתצורה.

תגיות
תגובות