סנאפצ'ט מעדכנת: אפקטים קוליים, קישורים חיצוניים ועוד. צילום: shutterstock

סנאפצ'ט מעדכנת: אפקטים קוליים, קישורים חיצוניים ועוד

הרשת החברתית הפופולארית סנאפצ'ט הוציאה עדכון חדש שכולל כמה אפשרויות מיוחדות שבהחלט משפרות את חווית השימוש באפליקציה. כל הפרטים

לאחר שכמה רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק ואפילו וואטסאפ לקחו השראה מה-"סטוריז" של סנאפצ'ט, ממשיכה הרשת החברתית שהתחילה את התופעה, לנסות ולהוכיח לנו שהיא עדיין מובילה בראש ומוציאה עדכונים חדשים. כחלק מהעדכון החדש ניתן למצוא אפקטים קוליים, קישורים חיצוניים ורקעים מיוחדים לתמונות שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הרקעים של התמונות לא סתם יכסו את התמונה ברקע שתבחרו, אלא ישאירו את האובייקטים המצולמים מלפנים. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לסמן את האובייקט שתרצו שיהיה מלפנים ולאחר מכן לבחור רקע. כמו שסנאפצ'אט נוהגת לעשות עם הפילטרים, היא תחליף מידי יום את הרקעים הזמינים לשימוש. האפקטים הקוליים יוכלו לשנות את הסאונד של הסרטון שצילמתם. לאחר שצילמתם את הסרטון, לחצו על אייקון הרמקול ושם בחרו באפקט הקולי שתרצו להשתמש בו.

© צילום: shutterstock

העדכון האחרון הוא הוספת קישורים חיצוניים. הכלי הזה מאפשר להוסיף קישור חיצוני לסטורי או לתמונות וסרטונים ששולחים בפרטי לחברים. העדכון הזה לא חדש לנו, הוא כבר קיים בסטורי באינסטגרם. העדכון כבר זמין בחנויות האפליקציות.

תגובות