אתגר הסימבה: רשת חברתית לטרנדים ואתגרים חברתיים. צילום: fotolia

אתגר הסימבה: רשת חברתית לטרנדים ואתגרים חברתיים

אתגר דלי הקרח או אתגר הקינמון? רשת חברתית ישראלית בשם Nailedat, רוצה לאגוד לתוכה טרנדים ואתגרים ולהפוך את זה לעניין חברתי לחלוטין. כל הפרטים

פלטפורמה ישראלית חדשה מאפשרת לשתף סרטונים כחלק מהשתתפות בטרנדים ובאתגרים, ולאחר מכן לאתגר חברים אחרים. כך הם רוצים ליצור רשת חברתית שכל מהותה זה למלא את הפיד שלכם ב"צ'אלנג'ים" ולהפוך את זה למשהו חברתי. הורדנו את האפליקציה והבנו שיש לזה פוטנציאל דווקא טוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז השם של האפליקציה הוא Nailedat (מגיע מהבטוי Nailed It - "שיחקת אותה"), שמאפשרת לשתף סרטונים הנענים לטרנדים ולאתגר חברים אחרים בטרנדים המדוברים. כשהיוטיוברים ובעלי חשבון אינסטגרם מלא עוקבים הם מובילי דעת הקהל, חשוב ליוצרי האפליקציה לעבוד באותו המישור - הסרטונים הם אלו שיהיו וויראלים בסופו של דבר ולכן למה לא לנסות גם?

באפליקציה הזו המילה "צ'אלנג'ים" מקבלת משמעות מלאה - האפשרות לאתגר חברים אחרים ולקחת חלק באתגרים שונים שיש בפלטפורמה. כרגע, ברשתות החברתיות האחרות המוכרות לנו (פייסבוק, אינסטגרם ועוד) הטרנדים מצטרפים ולאחר זמן מה נשכחות. כאן, יוצרי האפליקציה רוצים לשמר את הטרנדים ולהפוך אותם לעניין המרכזי. הם רוצים שאנשים יוכלו לראות את ההשתפות שלכם בטרנדים המדוברים.

אתם יכולים ליצור אתגר חדש, לאתגר חברים ואף להעלות את הסרטון שלכם לאתגר המדובר. בנוסף, אתם יכולים לקחת חלק באתגר שמישהו אחר יצר ובכך לאסוף עוד עוקבים שאוהבים את העבודות שלכם. לדוגמה, בימים אלו האתגר הנפוץ ביותר, הוא אתגר הסימבה (#SimbaChallenge) והרעיון הוא לקחת ממרח מסוים או בוץ ולמרוח על המצח של החברים שלכם בהפתעה. כך זה הופך לחממה אחת גדולה ולכיף גדול יותר.

1_1

הפיד באפליקציה מחולק לפוסטים על פי טרנדים או פוסטים של חברים שלכם ואילו את היעצוב לפרופיל האישי כנראה הם שאבו מאינסטגרם. מעבר לכך להעלות פוסט זה דבר פשוט במיוחד: כל שעליכם זה לצלם סרטון מעל כמה שניות, ואז עולה לכם עמוד פשוט הכולל שורת ההאשטאג, שורת הכותרת ותיוג של אלו שהיו בסרטון. העיצוב של האפליקציה נראה מזמין במיוחד ויש לזה פוטנציאל גדול. אפליקציה כחולה-לבנה שיכולה להצליח במיוחד. למרות זאת, חשוב לציין כי יש מעט באגים שמן הסתם ייתוקנו עם הזמן. 

תגובות