ביקורת: האוזניות של פלנטרוניקס, ה-BackBeat 500. מתוך אתר החברה

ביקורת: האוזניות של פלנטרוניקס, ה-BackBeat 500

כיום קיימות אוזניות רבות ויש לכם מבחר מספיק גדול בשביל להחליט על אילו תוציאו את הסכום. הפעם על שולחן הביקורות, האוזניות של חברת פלנטרוניקס, ה-BackBeat 500. ביקורת

אחרי שהחלטתם איזה סוג אוזניות בא לכם, אתם יכולים להתחיל לבדוק דגמים ממש. הפעם, נדבר על ה-BackBeat 500, אוזניות ON-EAR, שממבט ראשון נראות מזמינות במיוחד. לאחר שימוש ממושך, האם התחושה עדיין נשמרת?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אתם תקבלו קופסה יחסית זעירה, כזו שתגרום לכם לתהות איפה האוזניות ואולי הן מפורקות ממש. לאחר פתיחת הקופסה, תראו אוזניות יחסית זעירות, ובמקרה שלי בצבע לבן. הדבר הראשון ששמים לב אליו, אלו כריות האוזניות שנראות מאוד אווריריות. להניח את האוזניות, להתאים ולהרגיש בתחושה הראשונה שזה מרגיש מעולה. בנוסף לתחושה הזו, אתם יכולים להרגיש את הבידוד משאר הסביבה, וזה מעולה. חובה לציין שההעיצוב משתלב מעולה, ונראה טוב, וכשמרימים את האוזניות, מרגישים כובד וזה לא נראה כמו צעצוע.

© יחצ - פלנטרוניקס

לאוזניות יש סוללה שמספיקה עד ל-18 שעות שמיעה ושיחות שזה מעולה. אם תשאירו את האוזניות שלכם דלוקות ותשכחו מהם האוזניות ייכנסו למוד "Deep Sleep", שזה נועד בעצם להשאיר אותו בחיים. לפי החברה, המצב הזה יכול להשאיר את האוזניות שלכם בחיים עד לשישה חודשים. בנוסף למצב האלחוטי שמצוין כאן, יש גם אפשרות לחבל כבל 3.5 מ"מ ולהינות גם ממוזיקה כשאין סוללה.

טווח האוזניות מההתקן המחובר, מגיע עד ל-10 מטר, שזה מבורך. האוזניות מאפשרות חיבור עד לשני התקנים בו זמנית וחיבור כולל של עד לשמונה התקנים במקביל. לאוזניות יש מיקרופון שיאפשר לעשות שיחות וזה מעולה עם הטווח הארוך. אחת החסרונות באוזניות הן שלאחר זמן מה, אתם יכולים להרגיש את האוזניות מעיקות מעט על האוזניים, אך בהינתן הפסקה קטנה מהאוזניות, תוכלו לחזור לשימוש ארוך ונוח.

© יחצ - פלנטרוניקס

בסופו של דבר מדובר באוזניות שנראות טוב, מבודדות עם כריות אוזניים נוחות. הסוללה ומצב השינה מפתיעים מאוד וזו נקודת פלוס גדולה. הטווח הוא סטנדרטי בעיניי והחיבורים עוברים מסך. אחרי שימוש ממושך האוזניות יכולות להיות מעט מעיקות, אך תאווררו את עצמכם קצת ותוכלו לחזור לשימוש. האוזניות מגיעות בצבעים לבן, אפור ואפור כהה, זמינות בחנויות המפעילים, בחנויות פרטיות וברשתות שיווק בפריסה ארצית. המחיר המומלץ לצרכן הוא 399 ש"ח.

תגובות