IFA 2017: ההכרזות העיקריות מכנס הטכנולוגיה העולמי. יחצ

IFA 2017: ההכרזות העיקריות מכנס הטכנולוגיה העולמי

החל מהיום מתקיים כנס IFA 2017, ובו חברות טכנולוגיה רבות הציגו את המוצרים החדשים שלהם. הבאנו לכם את ההכרזות העיקריות של חברות סמסונג, סוני, אל-ג'י ועוד

תערוכת IFA מתקיימת השנה בין התאריכים 1-6 בספטמבר בברלין. בערוכה יציגו מספר חברות טכנולוגיה גדולות את המוצרים החדשים שלהם והגאדג'טים המובילים שלהם לשנה זו. בין החברות שיציגו בתערוכה ניתן למצוא את סמסונג, סוני, אל-ג'י ולנובו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לנובו

לנובו מציגה 5 מוצרים שונים בתערוכה. אחד המוצרים שהיא מציגה הינו חבילת מציאות מדומה של מלחמת הכוכבים. בנוסף היא מציגה גם Lenovo Explorer שזה אמצעי לעבוד עם המחשב שלכם, בעזרת מציאות מדומה. כלומר, לעבוד עם תוכנות שונות, לראות סרטים ושימוש שוטף במחשב רק במציאות מדומה מותאמת. לנובו הציגה גם את הדור הרביעי של הסמארטפון MOTO X בעל עוזרת אישית שיכולה להביא פרטים נוסים על אובייקטים שעליהם תכוונו את המצלמה.

explorer 7
explorer 7 © יחצ

הוצג גם ה- Lenovo Home Assistant Pack, העוזרת האישית שמותאמת לטאבלט ויכולה להתאים את עצמה למשפחה ולהביא עדכונים שוטפים כגון מזג אוויר. ולבסוף המחשב הנייד YOGA 920 בעל מעבד אינטל Core i7. ומגיע עם משטח עט רגיש מקצועי ואפשרות זיהוי קול שתאפשר ביצוע פעולות על ידי אמירתן בלבד.

Sony Mobile

חברת סוני השיקה 3 סמארטפונים חדשים בתערוכה. הסארטפון Xperia XZ1 שבא עם תמיכה בווידאו של 960 פריימים לשנייה, בעל מצלמה איכותית שמותאמת לכל מצבי התאורה ורמקולים איכותיים ששומרים על איכות הצליל. הושקה גם הגרסה הקומפקטית Xperia XZ1 Compact ודגם ביניים Xperia XA1 Plus שגם הוא בעל מצלמה משודרגת.

 

אל-ג'י

אל-ג'י הציגה בתערוכה את הסמארטפון ה3 בסדרת ה- V, ה- LG V30. מדובר בסמארטפון מותאם למוזיקאים ולאנשים שאיכות הסאונד חשובה להם במיוחד. קודם כל, המצלמה תומכת בצמצם גדול במיוחד - F1.6 ואמורה לתת ביצועים מקצועיים. איכות הסאונד תומכת בטכנולוגיות חדשניות כמו MQA שנותנות איכות סאונד הרבה מעבר לסמארטפון ממוצע. בנוסף, הוא עמיד במים ואבק ותומך בהטענה מהירה.

 

LG V30
LG V30 © יח"צ LG

סמסונג

סמסונג מציגה בתערוכה כמה מוצרים הקשורים לאורח חיים בריא. ראשית Gear Sport, שעון כושר חכם מסוגנן המותאם לפעילויות גופניות רבות. הוא עמיד במים. בנוסף גם Gear Fit2 Pro, צמיד ספורט תומך GPS עם מאפיינים חכמים שונים שמעדכן בזמן אמת ו- Gear IconX, המהווה דור שני לאוזניות הפנימיות האלחוטיות פורצות הדרך של החברה - Earbuds אשר נותנות אפשרות שליטה במוזיקה בעזרת הוראות קוליות בלבד.

gear fit2 pro
gear fit2 pro © סמסונג
gear iconx
gear iconx © סמסונג
תגובות